INVESTITII DE 338 MILIOANE LEI IN GARILE CIULNITA SI FETESTI – A fost lansata si licitatia pentru modernizarea garii Ciulnita. Trenurile vor prinde o viteza de 120 km/h in statiile Ciulnita si Fetesti

CFR anunta investitii de 29 de MILIOANE LEI (Programul Transporturi) pentru modernizarea garii Ciulnita si de 309 MILIOANE LEI (POIM) pentru viteza de 120 km/h an statiile CIULNITA si FETESTI.

A fost lansata si licitatia pentru MODERNIZAREA cladirii de calatori din STATIA CIULNITA, investitie in valoare estimata de 28.801.221,64 lei, finantare din fonduri nerambursabile prin PROGRAMUL TRANSPORTURI (PT) 2021 -2027.

Programul de MODERNIZARE din STATIA CIULNITA include urmatoarele lucrari:

→ modernizarea cladirii de calatori, cu asigurarea spatiilor destinate publicului calator, inclusiv facilitati pentru persoanele cu dizabilitati, dar si spatii pentru activitati comerciale

→ inlocuirea instalatiilor electrice, sanitare, termice, PSI etc.

→ instalatii moderne de telecomunicatii si pentru siguranta circulatiei

→ modernizarea peroanelor si a copertinelor, asigurarea de rampe pentru persoanele cu dizabilitati

→ sistematizarea accesului la peroane

→ garduri de protectie in zona liniilor

→ sistem de supraveghere video si de informare a publicului calator

→ modernizare alte obiective de utilitate publica – pasaj, pasarela, piateta gara.

Durata de proiectare si executie lucrari este de 22 de luni.

Termen depunere oferte: 4 decembrie 2023.

In STATIA CIULNITA sunt deja in executie lucrarile de modernizare pentru VITEZA MAXIMA de 120 km/h, incluse in programul MODERNIZAREA INFRASTRUTURII si SUPRASTRUCTURII FEROVIARE din statiile FETESTI si CIULNITA, contract in valoare de 309,2 MILIOANE lei, fara TVA, finantat din fonduri nerambursabile si de la bugetul de stat.

Principlele lucrari de modernizare a infrastructurii si suprastructurii feroviare din statia CIULNITA sunt urmatoarele:

  • montare sina noua, traverse de beton si prindere elastica pe liniile 1-3 si la linia Ciulnita – Calarasi Sud
  • peron la linia II B (3,5 m latime si 4 m lungime) si copertina
  • peron intermediar intre liniile IIB – III (3,05 m latime si 275 m lungime) si copertina
  • peron intermediar intre liniile IV – 6 (8,4 m latime si 400 m lungime) cu marcaje pentru persoanele cu dizabilitati
  • rectificarea peronului suplimentar de la linia I, pentru asigurarea gabaritului de libera trecere, si copertina
  • asigurarea iluminatului peroanelor, copertinelor si a pasarelei pietonale
  • instalatie de informare a publicului calator
  • pasarela pietonala noua, de 25,20 m, pentru acces din fata cladirii la peronul intermediar dintre liniile IV – 6
  • lucrari de suprastructura la trecerea de nivel de la km 107+915, intersectia cu strada Barierei
  • lucrari de suprastructura la trecerea de nivel de la Km 1+120, in directia de mers Calarasi Nord, intersectia cu DN3A
  • lucrari de interfatare a trecerilor la nivel cu calea ferata de la Km 1+675, respectiv Km 111+178, cu noua Instalatie de Centralizare Electronica;
  • lucrari de instalatii si telecomunicatii
Articolul precedentEPOPEEA ULTIMULUI LOT DIN A7 AJUNGE LA FINAL – Turcii de la Nurol Insaat VE Ticaret, desemnati iar castigatori pe contractul de peste 1 miliard de lei, pentru cei 14 km de drum
Articolul următorSE TOARNA PRIMUL ASFALT PE CENTURA SANTANDREI – Drumul va avea o lungime de 5 kilometri. Imagini de pe santier

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.