EPOPEEA ULTIMULUI LOT DIN A7 AJUNGE LA FINAL – Turcii de la Nurol Insaat VE Ticaret, desemnati iar castigatori pe contractul de peste 1 miliard de lei, pentru cei 14 km de drum

Asocierea de constructori turci NUROL INSAAT VE TICARET (lider) – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET a fost desemnata din nou castigatoarea contractului pentru constructia lotului 3 al autostrazii Ploiesti-Buzau. Acesta este ultimul lot din cele 13 ale Autostrazii Moldova A7 pe care nu se lucreaza, din cauza intarzierilor produse de contestatiile depuse.

Traseul are o lungime de 13,9 km. Valoarea contractului este de 1,09 miliarde lei, fara TVA, iar sursa de finantare este asigurata prin Planul National de Redresare si Rezilienta PNRR.

Durata de executie a contractului este de 20 de luni. Perioada de garantie a lucrarilor ofertata conform factorului de evaluare este de 10 ani.

Luni, 23.10.2023, dupa finalizarea procesului de reevaluare a ofertelor in conformitate cu dispozitiile Deciziei CNSC nr. 1506/C9/1490/03.07.2023, ramasa definitiva prin Hotararea Civila nr. 367/06.10.2023, pronuntata in dosarul nr. 4856/2/2023 de catre Curtea de Apel Bucuresti, CNAIR a comunicat noul rezultat al procedurii de atribuire a contractului EXECUTIE LUCRARI AUTOSTRADA PLOIESTI – BUZAU, LOT 3, Pietroasele – Municipiul Buzau, km 49+350 – km 63+250. Ofertantul desemnat castigator este Asocierea NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (lider) – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S., cu pretul de 1.093.470.823,76 lei fara TVA”, anunta CNAIR.

Licitatia pentru acest lot al A7 a fost lansata in septembrie 2021, dar rezultatul ei a fost contestat de 4 ori.

Asocierea NUROL INSAAT VE TICARET – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET a mai fost desemnata castigatoarea acestui contract in urma cu un an (27 octombrie 2022), dar rezultatul a fost de asemenea contestat. Ca urmare a multiplelor contestatii, Lotul Pietrosele-Municipiul Buzau este ultimul lot al A7 pe care nu au inceput lucrarile din cauza ca pana acum nu a putut fi semnat contractul”, spune directorul general al CNAIR, Cristian Pistol.

Daca va semna contractul, asocierea va avea la dispozitie 20 de luni si 1,09 miliarde de lei, fara TVA, pentru a finaliza lucrarile pe cei 13,9 km ai lotului cuprins intre localitatea Pietroasele si municipiul Buzau.

In cadrul contractului finantat prin PNRR, asocierea va construi inclusiv 8 poduri si un pasaj de o complexitate tehnica ridicata, in lungime de 1.260 m.

Semnarea contractului de achizitie publica va fi posibila dupa expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestatii si respectiv dupa solutionarea contestatiilor/plangerilor formulate in cadrul procedurii de atribuire.

Despre acest contract vorbeste si secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Scriosteanu.

Epopeea ultimului lot al Autostrazii Moldova A7 (Ploiesti-Buzau) este aproape de final. Din nou, in urma solutionarii contestatiilor, astazi a fost desemnat castigatorul pentru executia Lotului 3 Pietroasele – Buzau al Autostrazii Moldova A7 (Ploiesti – Buzau), fiind vorba tot despre Asocierea NUROL INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.”, spune Scriosteanu.

Lucrarile prevazute in cele 20 luni contractuale sunt:

  • 13,9 km lungime traseu
  • 2 noduri rutiere
  • 8 poduri si pasaje, dintre care un pasaj de complexitate tehnica ridicata, in lungime de 1260 metri
  • 1 parcare (stanga/dreapta) tip S3
  • 1 Centru de Intretinere si Coordonare

Si pentru acest lot exista elemente de noutate, dupa cum urmeaza:

  • perdele forestiere (35.6247 ha)
  • 12 spatii de incarcare a autoturismelor electrice

Acesta este ultimul lot din cele 13 ale Autostrazii Moldova A7 pe care nu se lucreaza, din cauza intarzierilor produse de contestatiile depuse.

Articolul precedentCAT A AVANSAT ERBASU PE CENTURA SANMARTIN – Lucrarile depasesc 177 milioane lei
Articolul următorINVESTITII DE 338 MILIOANE LEI IN GARILE CIULNITA SI FETESTI – A fost lansata si licitatia pentru modernizarea garii Ciulnita. Trenurile vor prinde o viteza de 120 km/h in statiile Ciulnita si Fetesti

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.