Administratia Strazilor Bucuresti a lansat in SEAP procedura pentru achizitia serviciilor de ”Proiectare si executie lucrari de reparatii strazi, parte carosabila si trotuare in Municipiul Bucuresti”, pe baza unor acorduri – cadru cu o durata de patru ani, anunta primarul general Nicusor Dan.
Valoarea totala estimata a investitiei este de 1.021.214.508 lei fara TVA, arata anuntul din SEAP.
Vor fi reparate toate strazile si trotuarele aflate in administrare, care prezinta degradari si fisuri ale asfaltului, gropi, rupturi de borduri si alte erodari.
”Am demarat procedura pentru reparatia arterelor din Capitala, pentru siguranta pietonilor si buna desfasurare a traficului rutier”, spune primarul Nicusor Dan.
Acesta invita operatorii economici interesati sa depuna ofertele pana pe data de 20 noiembrie 2023.
”Strazile si trotuarele aflate in administrarea autoritatii contractante prezinta degradari, fisuri, imbatraniri ale asfaltului, gropi, rupturi de borduri si alte erodari specifice, notive pentru care se impune atribuirea acordurilor cadru pentru proiectarea si executia lucrarilor de reparatii necesare pentru a asigura un trafic in conditii optime, precum si pentru a spori siguranta pietonilor si a conducatorilor auto. Lucrarile ce urmeaza a fi realizate vizeaza asigurarea unor conditii de viata si de mediu corespunzatoare unui oras durabil, in conditii de eficienta si economicitate, prin: imbunatatirea caii de rulare, reducerea zgomotului generat de trafic, imbunatatirea circulatiei pietonale, generarea unui peisaj urban estetic. Lucrarile se vor executa pe raza teritoriala a Municipiului Bucuresti, pe strazile aflate in administrarea autoritatii contractante conform HCGMB nr. 254/2008, cu modificarile si completarile ulterioare”, arata anuntul din SEAP.
Licitatia este impartita in sase loturi, pe fiecare sector in parte.
Ofertantii care participa la mai mult de doua loturi vor prezenta un tabel cu prioritizarea ordinii de atribuire a loturilor in functie de combinatiile posibile ce reies tinand cont de urmatoarele criterii: ofertantii au posibilitatea de a oferta numarul maxim de loturi; existenta a 6 loturi posibile de ofertat – atribuirea a maxim doua loturi / ofertant; unui operator economic nu i se vor atribui mai mult de doua loturi indiferent de forma de participare: ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator. combinatiile de loturi stabilite, in conformitate cu Legea 98/2016 privind achizitiile publice, art. 141, alin. 5, sunt. Lotul 1 cu lotul 2; lotul 3 cu lotul 4; lotul 5 cu lotul 6; incheierea acordului cadru cu primii cinci ofertanti clasati pe primele cinci locuri pe fiecare lot in parte.
Astfel, ofertantii isi asuma prioritizarea loturilor intelegand ca incheierea acordurilor cadru este conditionata de acest aspect, se arata in anunt.