CONSTRUCTII ERBASU A CASTIGAT LOTUL SUPLACU DE BARCAU-CHIRIBIS – Contractul pentru cei 26 km depaseste 884,123 milioane lei, fara TVA. Sectiunea Suplacu de Barcau-Chiribis este parte din contractul reziliat cu americanii de la Bechtel

Inca o sectiune din Autostrada Transilvania are constructor desemnat, anunta directorul general al CNAIR, Cristian Pistol. Este vorba de lotul Suplacu de Barcau – Chiribis (26,35 km), castigat deconstructorul roman Constructii Erbasu. Sectiunea Suplacu de Barcau-Chiribis este parte din contractul pentru constructia Autostrazii Transilvania semnat in trecut cu constructorul american Bechtel si care ulterior a fost reziliat. Daca reuseste sa semneze contractul, acesta ar putea fi primul contract de autostrada atribuit firmei romanesti de constructii.

Dupa semnarea contractului constructorul roman are la dispozitie 24 de luni (6 luni proiectare, 18 luni executie) pentru finalizarea lucrarilor pe sectiunea Suplacu de Barcau – Chiribis (26,35 km).

Valoarea contractului este de 884,12 milioane lei, fara TVA, iar sursa de finantare este asigurata din fonduri europene nerambursabile prin Programul Transport.

Contractul (finantat prin fonduri europene nerambursabile) prevede inclusiv construirea a 8 poduri, 8 pasaje si 3 viaducte.

Semnarea contractului va fi posibila peste 10 zile, daca nu vor fi depuse contestatii.

Antreprenorul Constructii Erbasu SA a fost desemnat castigator pentru realizarea sectiunii de autostrada Suplacu de Barcau – Chiribis (Autostrada Transilvania)! Contractul in valoare de 884,123 milioane de lei (fara TVA), finantat prin fonduri europene nerambursabile, va putea fi semnat dupa perioada legala de 10 zile, daca nu vor fi depuse contestatii. De la momentul semnarii contractului, constructorul va avea la dispozitie 24 de luni (6 luni pentru proiectare si 18 luni pentru executie) pentru finalizarea celor 26,35 de km”, spune Pistol.

In iunie 2023, au fost depuse cinci oferte pentru proiectarea si executia sectiunii Suplacu de Barcau – Chiribis (26,35 km) din Autostrada Transilvania (A3):

  1. CONSTRUCTII ERBASU S.A. (Romania);
  2. Asocierea DUNA GROUP INTERNATIONAL KFT – DUNA CONSTRUCTII

RO S.R.L. (Ungaria – Romania);

  • MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. (Turcia);
  • NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (Turcia);
  • Asocierea PRECON TRANSILVANIA SRL – CITADINA 98 SA (Romania).

Daca reuseste semnarea acestui contract, pentru Constructii Erbasu ar fi primul contract la nivel de autostrada pe care il vor gestiona si speram sa confirme si sa continue cu construirea de drumuri de mare viteza in Romania”, spune, la randul sau, secretarul de stat din Ministerul Transpoturilor, Irinel Scriosteanu.

Pe aceasta sectiune, este prevazuta executia a:

  • 26,35 km lungime
  • 3 viaducte
  • 8 pasaje
  • 8 poduri (din care unul in lungime de 1.650 m peste lacul de acumulare de la km 6+655)

Durata contractului este de 24 luni, din care 6 luni reprezinta perioada de proiectare si 18 luni perioada de executie, mai spune el.

Articolul precedentUN PASAJ DE 8 MILIOANE EURO SE CONSTRUIESTE LA OSORHEI – Consiliul Judetean Bihor cere finantare prin Programul Regional Nord – Vest 2021 – 2027
Articolul următorFONDURI EUROPENE PENTRU DRUMURILE JUDETENE DIN CLUJ – Lucrari de 142,6 milioane lei pentru reabilitarea DJ 107P si DJ 107N

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.