Proiectul Autostrazii A13 Brasov-Bacau avanseaza odata cu depunerea documentatiei pentru emiterea Certificatelor de Urbanism.
In urma actualizarii traseului, in cadrul contractului pentru Studiul de Fezabilitate, Prestatorul a depus la Consiliile Judetene Brasov, Covasna si Bacau documentatia pentru emiterea Certificatelor de Urbanism, anunta Compania Nationala de Invesitii Rutiere (CNIR).
Noua varianta de traseu modifica traseul initial cu aproximativ 12 kilometri si prevede proiectarea unui tunel cu o lungime de 600 de metri in zona protejata Dealul Cetatii-Lempes.
Pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate se efectueaza investigatiile geotehnice in zona municipiului Onesti (judetul Bacau). Lungimea totala de foraj este de 13411 metri liniari reprezentand 43% din totalul estimat.
Nod de mare viteza
Studiul de fezabilitate este necesar pentru stabilirea traseului final al viitoarei autostrazi si a costului estimat pentru etapa de proiectare si executie. Sectorul Brasov-Bacau al Autostrazii A13 se va conecta cu viitoarea Autostrada Sibiu-Fagaras-Brasov printr-un nod de mare viteza in zona localitatii Codlea, iar in zona Bacaului, la Racaciuni, cu Autostrada Moldovei-A7.





