Imagini de pe santierul sectiunii 4 (Tigveni – Curtea de Arges) a autostrazii Sibiu – Pitesti (A1). Antreprenorul (PORR Construct SRL) este mobilizat in santier cu 617 muncitori si 198 de utilaje, iar stadiul lucrarilor a ajuns la 75%, anunta Directorul Companiei Nationale de Investitii Rutiere (CNAIR), Cristian Pistol.
Pe acest lot se afla primul tunel forat pe o autostrada: Momaia. In 03 martie 2025, galeria de pe sensul de mers Pitesti – Sibiu a fost strapunsa, iar cealalata galerie, pe sensul Sibiu- Pitesti, in data de 14 aprilie 2025. In momentul de fata, la tunel se executa camasuiala interioara si hidroizolatia. O alta structura complexa din acest santier este viaductul Busaga, cu o inaltime de 30 metri care traverseaza paraul Busaga. Stadiul fizic la acest viaduct este de 85 %. Daca se mentine ritmul actual de lucru din santier, aceasta sectiune de autostrada in lungime de aproximativ 10 kilometri va fi deschisa circulatiei mult mai devreme fata de termenul contractual (28.02.2027), anunta Pistol.