IMAGINI DE PE CEL MAI DIFICIL TRONSON DE AUTOSTRADA โ€“ Secretarul de stat in Ministerul Transporturilor, Ionel Scriosteanu, a prezentat stadiul lucrarilor (Galerie foto)

Lumea Infrastructurii prezinta imagini de pe cel mai dificil tronson de autostrada care se construieste in Romania, dar si stadiul lucrarilor. Secretarul de stat in Ministerul Transporturilor, Ionel Scriosteanu, anunta pe Facebook ca a fost prezent la decofrarea si verificarea primelor doua grinzi din beton produse pe santierul ๐—ฆ๐—ฒ๐—ฐt๐—ถ๐˜‚๐—ป๐—ถ๐—ถ ๐Ÿฏ: ๐—–๐—ผ๐—ฟ๐—ป๐—ฒ๐˜๐˜‚ – ๐—ง๐—ถ๐—ด๐˜ƒ๐—ฒ๐—ป๐—ถ a ๐—”๐˜‚๐˜๐—ผ๐˜€๐˜๐—ฟ๐—ฎฬ†๐˜‡๐—ถ๐—ถ ๐—ฆ๐—ถ๐—ฏ๐—ถ๐˜‚-๐—ฃ๐—ถ๐˜๐—ฒs๐˜๐—ถ A1. Potrivit lui Scriosteanu, santierul este cel mai dificil, pe cel mai important tronson de autostrada construit in toata istoria noastra, pana acum, care cuprinde si cel mai lung tunel rutier din A1.

Au fost produse primele 2 grinzi din beton, de 40 metri lungime si 2,25 m inaltime, din totalul de 1.394 necesare acestei sectiuni. Cele aproximativ 600 de grinzi din beton mai scurte ca lungime, sunt contractate cu furnizori de prefabricate.

In acest moment stadiul lucrarilor este urmatorul:

Au fost finalizate principalele organizari de santier;
-Sunt in curs de finalizare drumurile tehnologice care asigura accesul in punctele de lucru la platformele de foraj-viaducte, aproximativ 50 Km;
-La ๐˜๐˜‚๐—ป๐—ฒ๐—น๐˜‚๐—น ๐—ฃ๐—ผ๐—ถ๐—ฎ๐—ป๐—ฎ, care va avea o lungime de 1,78 km si va fi format din 2 galerii cu cate 2 benzi de circulatie pe sens continua lucrarile la ambele portaluri;
– Continua forarea pilotilor armati cu armatura metalica si de fibra de sticla;
-A inceput executia grinzi de coronament la portalul 2- dinspre Pitesti;
-A inceput realizarea acceselor in vederea construiri ecoductului peste Raul Olt, DN7 si CF;
-La Viaducte 23, 28, 29, 30, 31 se executa: piloti forati, radiere, elevatii, bancheta cuzineti;
-Ziduri de sprijin: piloti forati, radiere;
-Lucrari de drum: pregatire teren fundare, saltea de balast, umpluturi in terasamente.

Fisa tehnica

Pe acest lot, constructorul va realiza:

-Excavatii: 6,3 milioane mc;
-Umpluturi in terasamente: 2,5 milioane mc;
-Umpluturi de balast: 1,2 milioane mc;
-Beton: 980,000 mc;
-Armatura: 100.000 tone;
-Tabliere metalice: 46.000 tone;
-Piloti forati: 150.000 ml;
-Grinzi prefabricate: 1916 bucati

Se va construi:

37,4 km lungime traseu autostrada;
-54 structuri, care insumeaza un total de 14,5 km
tunelul Poiana de 1,78Km;
-noduri rutiere:
1) Nod Rutier Cornetu conexiune cu DN7 prin DJ703M (km 44+895);
2) Nod Rutier Valeni conexiune cu DJ703M (km 74+229);
-Spatii de servicii tip S1 (stanga/dreapta) la km 62+300;
-Spatii de servicii tip S3 km 78+000 dreapta si km 80+000 (stanga);
-Centru de Intretinere si Coordonare (CIC).

Articolul precedentHOTARARE DE GUVERN PENTRU CENTURA CAPITALEI โ€“ Executivul a alocat 8 milioane lei
Articolul urmฤƒtorAVIZ PENTRU CONSTRUIREA A DOUA PASAJE IN ILFOV โ€“ Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor a aprobat studiile de fezabilitate

Lฤ‚SAศšI UN MESAJ

Vฤƒ rugฤƒm sฤƒ introduceศ›i comentariul dvs.!
Introduceศ›i aici numele dvs.