SANTIERUL DE PE LOTUL 4 A0 NORD – Lucrarile pe Lotul 4 – Pantelimon-Glina al A0 Nord ar putea fi finalizate de UMB in toamna anului 2025. In prezent stadiul lucrarilor este de 27%

Directorul Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Cristian Pistol, anunta ca lucrarile pe Lotul 4 – Pantelimon-Glina al A0 Nord ar putea fi finalizate in toamna anului 2025, daca antreprenorul român Asocierea SC SA&PE Construct SRL – SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL (UMB) mentine ritmul de lucru existent. Cei 4,47 kilometri ai Lotului 4 din A0 Nord reprezinta si cel mai dificil lot din A0, dat fiind ca vorbim despre lucrari in arie protejata, unde constructorul UMB a inceput deja lucrul.

Conform directorului CNAIR, Cristian Pistol, UMB a inceput lucrarile la podul peste lacul Cernica, pod care va avea o lungime de 1,3 km, urmand ca pe acest segment sa se finalizeze plaforma de pamant in lac, in vederea pregatirii forajelor la pilotii podului.

Pentru aceasta, UMB a alocat in teren uin numar de 148 de muncitori si 89 de utilaje.

Valoarea totala a Lotului 4 al A0 Nord este de 312,63 milioane lei, fara TVA, finantarea fiind prin Programul de Transport.

Termenul de finalizare al acestui proiect este primavara anului 2026, insa, precizeaza Cristian Pistol, „daca se va mentine ritmul actual de lucru, antreprenorul poate finaliza lucrarile pe acest lot in toamna anului viitor (2025)”.

Iata anuntul facut de Cristian Pistol:

„Ritm bun de lucru pe lotul 4 (#Pantelimon#Glina) al #A0 Nord!

Antreprenorul român (UMB) este bine mobilizat si a inceput lucrarile la podul peste lacul Cernica (in lungime de 1300 m), aflat in arie protejata (cea mai dificila structura din cadrul proiectului).

Stadiul fizic pe santier este de 27%, iar constructorul este mobilizat cu 148 de muncitori si 89 de utilaje, care executa urmatoarele lucrari:

– platforma de pamânt in lacul #Cernica (stadiu fizic de 90%) pentru pregatirea forajelor la pilotii podului,

– umpluturi cu balast,

– forajele la pilotii peste pasajul peste #DJ301,

– armare si cofrare la pasajul peste #CF.

Lotul 4 al A0 Nord va face jonctiunea cu Autostrada #Bucuresti#Constanta (#A2) printr-un nod rutier, iar termenul contractual de finalizare este primavara anului 2026.

Insa, daca se va mentine ritmul actual de lucru, antreprenorul poate finaliza lucrarile pe acest lot in toamna anului viitor (2025)”.

Articolul precedentAVANS PE AUTOSTRADA SIBIU-PITESTI – S-a turnat betonul final pe tunelul Daniela si s-a atins borna de 2000 metri forati pe cele doua Tuneluri Daniela si Alina
Articolul următorIMAGINI DE PE VIITOAREA AUTOSTRADA SIBIU-FAGARAS – Iata traseul viitoarei autostrazi, in lungime de 16,26 km, care urmeaza sa fie finalizata in 48 de luni. Asocierea de constructori turci MAKYOL–YAPI a castigat contractul de 1,19 miliarde lei, fara TVA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.