CFR A DESCHIS OFERTELE – Contract de 113 milioane lei pentru proiectarea si executia Centrului de Control Operational Bucuresti

Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” SA anunta ca s-au deschis ofertele depuse pentru achizitia serviciilor de proiectare si executie lucrari aferente obiectivului de investitii „Implementarea masurilor necesare functionarii sistemului ERTMS pe sectiunea de cale ferata Predeal – Bucuresti – Constanta si extinderea sistemului GSM-R pe reteaua primara de transport feroviar – LOT 1 – Lucrari de constructii civile pentru Centrul de Control Operational – CNMT Bucuresti”.


In cadrul procedurii, au depus oferte:

• Constructii Erbasu – Ofertant unic;
• Asocierea Drum Asfalt-GDO MOV IMPEX SRL.


Valoarea financiara totala estimata a contractului este de 113.267.667,59 Lei, fara TVA, sursa de finantare fiind asigurata de la Bugetul de Stat prin bugetul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii si prin Programe finantate din Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR) aferente cadrului financiar 2021 – 2027.

Implementare in 24 luni

Durata de implementare este de 24 luni, din care 10 luni pentru proiectare si 14 de luni pentru executia lucrarilor.
Construirea cladirii Centrului de Control Operational – CNMT Bucuresti va asigura integrarea elementelor necesare punerii in operare comerciala a sistemului ERTMS nivel 2, pe tronsonul de cale ferata Predeal – Bucuresti – Constanta.
Centrul de Control Operational – CNMT Bucuresti va fi localizat in zona statiei de cale ferata Bucuresti Basarab, intr-un spatiu cu o structura multifunctionala, adaptat nevoilor functionale specifice pentru managementul traficului feroviar, precum si a serviciilor auxiliare si administrative.
In cadrul Centrului de Control Operational – CNMT Bucuresti al traficului feroviar (CCO) pentru desfasurarea activitatii specifice feroviare, in functie de cerintele proiectelor din cadrul altor contracte care urmeaza a fi implementate se vor amplasa urmatoarele posturi de operare si de comunicatii, atat cele vitale de siguranta feroviara, cat si cele pentru managementul, supravegherea, monitorizarea si gestionarea traficului feroviar:
a) Instalatia de Management al Traficului Feroviar (IMTF);
b) Instalatia pentru Conducerea Centralizata al Traficului (ICCT);
c) CMI-RBC – post de operare a sistemului ETCS nivel 2;
d) Centru de Diagnoza si Mentenanta;
e) Post Operare DCOS; f) Post Operare SIP/SAP (PIS/PAS);
g) Posturi de operare pentru aplicatiile sistemului IRIS;
h) Post Operare CCTV;
i) Dispecer Energetic Feroviar (DEF);
j) CTS – Console dispecer GSM-R;
k) Telefoane digitale.

Evaluarea ofertelor

Potrivit CFR, realizarea acestui proiect va conduce catre beneficiul final anticipat de implementare a sistemului ERTMS nivel 2 complet operational al sectiunii Predeal – Chitila – Bucuresti Baneasa – Constanta, sistem structural care sa fie integrat in sistemele CCS terestre de semnalizare feroviara de pe intreg coridorul Frontiera Curtici – Brasov – Constanta sectiune din Coridorul TEN-T Rin – Dunare pe teritoriul Romaniei.

Urmeaza evaluarea ofertelor, in vederea atribuirii contractului.

Articolul precedentSE INCHIDE TRANSFAGARASANUL – De pe 12 noiembrie nu se mai circula de la Piscu Negru la Balea Cascada
Articolul următorLICITATIE LA CFR – Compania investeste 500 milioane lei pentru modernizarea instalatiilor de cale ferata aferente Sectoarelor 1 Bucuresti – Pitesti si 2 Bucuresti- Urziceni. Iata care sunt statiile vizate

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.