DRDP Timisoara a lansat pe SEAP procedura pentru elaborarea studiului de fezabilitate privind executia unui pasaj denivelat pe DC 152 (fost DC 98) – Calea Urseni la intersectia cu Varianta de Ocolire Timisoara Sud, km 16+510.
Cand s-a stabilit solutia de amenajare a acestei intersectii, s-a urmarit cresterea sigurantei circulatiei pe soseaua de centura prin reducerea zonelor potentiale de conflict, fluenta traficului pe centura si au fost luate in considerare studiile de trafic. Solutia tehnica stabilita in baza avizelor tuturor autoritatilor locale si judetene a fost de amenajare a unei intersectii in cruce, cu virare obligatorie la dreapta spre sensul giratoriu de la drumul judetean cu Mosnita Noua.
”In urma analizarii situatiei din prezent, a rezultat ca, pentru a asigura legatura directa dintre Urseni si Timisoara pe DC 152, fara a folosi sensurile giratorii de la km 14+608 si km 18+117, este nevoie de construirea unei intersectii denivelate pe DC 152, cu pasaj superior/inferior VO Timisoara Sud”, arata DRDP Timisoara.
Atat municipiul Timisoara, cat si localitatea Urseni sunt in plina dezvoltare, iar realizarea pasajului denivelat va rezolva problemele privind desfasurarea traficului in conditii optime de siguranta.
Valoarea estimata a contractului este de 996.500 lei fara T.V.A.
Dupa selectia/validare ANAP se va stabili si data de depunere a ofertelor.
De asemenea, DRDP Timisoara a lansat in SEAP reluarea licitatiei de revizuire a documentatiei pentru Studiul de Fezabilitate “Amenajare intersectie DN 7 / DN 76”, in zona municipiului Deva.
In prezent, intersectia dintre DN 7 si DN 76 este realizata in tip „T”.
”Reamenajarea intersectiei are scop eliminarea riscului de accidente rutiere, realizarea posibilitatii intoarcerii vehiculelor in siguranta si realizarea accesului la proprietatile aflate adiacent drumurilor nationale”, precizeaza DRDP Timisoara.
Valoarea estimata a contractului este de 840.336,16 lei, fara TVA, iar termenul de depunere al ofertelor este 16 septembrie 2024.