POD NOU PESTE OLT DE 11 MILIOANE LEI – Unda verde in proiectarea si construirea fundatiilor noului pod peste Olt din judetul Brasov

Consiliul Judetean Brasov a emis ordinul de incepere a partii de proiectare din cadrul contractului privind „Proiect Tehnic si Executie fundatii Pod DJ 105 Km 0+660 in localitatea Voila”, semnat zilele trecute cu Asocierea de firme SC Con-A Operations SRL – SC Prinfo SRL.

Contractul vizeaza construirea fundatiilor pentru viitorul pod peste Olt, situat pe drumul judetean DJ 105 in localitatea Voila, obiectiv pe care Consiliul Judetean Brasov il implementeaza cu finantare din PNDL Etapa a II-a, in vederea asigurarii conexiunii rutiere cu Baza NATO de la Cincu.

Dupa demolarea vechiului pod, realizata prin implozie in luna septembrie a anului trecut, executivul CJ Brasov a comandat doua expertize care sa analizeze starea fundatiilor initiale. Expertiza tehnica a solutiilor de proiectare si cea geotehnica privind executia lucrarilor au dat ca singura solutie necesitarea construirii unor fundatii noi.

Astfel, in cadrul proiectului de edificare a unui pod nou peste Olt autoritatea judeteana si-a asumat realizarea din fonduri proprii a fundatiilor, in conditiile in care structurile initiale s-au dovedit a fi inutilizabile.

Valoarea totala a acestui contract este de 11.255.552,74 lei, din care partea de executie inseamna 10.770.978,36 lei, anunta CJ Brasov.

In ceea ce priveste proiectarea, elaborarea documentatiilor necesare obtinerii Autorizatiei de Construire (DTAC), proiectul de organizare a executiei lucrarilor, inclusiv actualizarea studiului topografic sunt in valoare de 44.120,44 lei, realizarea Proiectului Tehnic si a Detaliilor de Executie totalizeaza 236.613,65 lei, valoarea serviciilor de asistenta tehnica a proiectantului pe perioada executiei lucrarilor este de 9.962,68 lei, in timp ce cheltuielile cu organizarea de santier insumeaza 193.877,60 lei.

Durata de executie a contractului este de 120 zile calendaristice. Primele 45 zile de la data transmiterii ordinului de incepere sunt alocate proiectarii, iar urmatoarele 75 zile de la primirea ordinului de incepere a lucrarilor sunt destinate executiei propriu-zise.

Conform caietului de sarcini, noile fundatii vor fi indirecte pe piloti din beton armat solidarizati la partea superioara cu radiere de beton armat.

Avand in vedere ca dupa finalizarea lucrarilor cuprinse in acest contract va continua proiectul de executie a suprastructurii podului, receptia la incheierea lucrarilor va fi admisa doar cu acceptul reprezentantului Con-A SRL si a proiectantului SC Prinfo SRL, pentru a asigura coexistenta celor doua proiecte investitionale, dar si finalizarea si functionalitatea in conditii de siguranta a noului pod.

Dupa receptionarea lucrarilor, autoritatea publica judeteana va transmite antreprenorului Con-A SRL ordinul de reincepere a contractului din 2021 pentru constructia noului pod situat la iesirea din localitatea Voila, obiectiv implementat de asocierea SC Con-A SRL – SC Con-A Operations SRL – SC Drum Inserv SRL.

Ne mobilizam sa realizam in cele mai bune conditii aceasta lucrare esentiala pentru constructia podului de la Voila. Vom continua sa investim in modernizarea infrastructurii rutiere din judetul Brasov, avand in vedere ca avem in implementare obiective in toate zonele judetului si ne propunem ca in urmatorii ani sa reabilitam o parte insemnata din reteaua de drumuri pe care o administram. Sunt convins ca investitiile noastre se vor reflecta nu doar intr-o mai buna conectivitate a localitatilor brasovene cu principalele cai de transport, ci si intr-o dezvoltare in plan economico-social a acestora si implicit intr-un nivel de trai imbunatatit pentru locuitorii din judetul nostru”, a afirmat presedintele Consiliului Judetean Brasov, Constantin Todorica Serban.

Articolul precedentPREMIERA IN TRANSPORTURILE ROMANESTI – Un avion al companiei aeriene HiSky a inceput zborurile directe spre SUA, dupa 20 de ani
Articolul următorAUTOSTRADA SIBIU-PITESTI – Primul tunel la nivel de autostrada, aflat pe sectiunea 4 Tigveni-Curtea de Arges, este pe jumatate forat. Sectiunea 5 Curtea de Arges-Pitesti ar putea fi gata anul acesta

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.