Circulatia rutiera pe Podul Grant, pe sensul Crangasi – Turda, s-a redeschis si se circula pe cele doua linii de tramvai, dar si pe bretelele de acces care au fost extinse. Lucrarea a costat 54 de milioane de lei, a anuntat primarul general al Capitalei, Nicusor Dan. Pasajul a fost inchis in luna octombrie 2023 pentru lucrari de modernizare.
Urmeaza sa se efectueze lucrari la structura de rezistenta a podului, fara a fi afectat traficul rutier.
”Asa cum am promis, am dat in aceasta dimineata drumul la circulatia rutiera pe Podul Grant, pe sensul Crangasi-Turda si pe bretelele de acces. Se circula si pe cele doua linii de tramvai. Multumesc constructorului si Administratiei Strazilor”, a precizat duminica, 31 martie 2024, primarul Nicusor Dan.
Lucrarile de reabilitare sunt derulate de firma Bog’Art. Compania mai are de executat lucrari la structura de rezistenta a podului, insa acestea nu presupun restrictii de trafic.
”Lucrarile la pod, care costa in total 54 de milioane de lei, se vor termina in luna august, cu un an mai devreme decat era prevazut in contract. Mai sunt de facut lucrari sub pod, care nu vor afecta traficul. Acesta este avantajul de a lucra cu firme private in loc de companii municipale, care, chiar daca vor, nu au expertiza si experienta necesara. Anul acesta vom incepe lucrarile si la pasajele Lujerului si Obor, precum si la Podul Baneasa”, a mai explicat primarul Capitalei.
Investitia a costat, in total 54 de milioane de lei, au fost facturate lucrari in valoare de aproape 27 de milioane de lei si au fost achitati 13 milioane de lei, pentru restul de plata sumele sunt prinse in buget, a adaugat Nicusor Dan.
Primaria Capitalei a inceput reparatiile Podului Grant in 2019. Lucrarile au fost suspendate in 2020, la doar 33% executie, pentru ca municipalitatea a ramas fara fonduri.