PODURI VECHI DE JUMATATE DE SECOL, REABILITATE – Cum arata podul hobanat de pe centura Galati

Poduri vechi de jumatate de secol sunt reabilitate si modernizate de la zero. Se lucreaza în acest moment la podurile de la Tiganesti, Ungureni si Ghidigeni din judetul Galati. Sunt lucrari ample, care înseamna consolidarea si refacerea integrala a suprastructurii podului, inclusiv largirea partii carosabile, acolo unde se impune acest lucru.

Mai mult, pentru consolidarea structurii, acolo unde a fost nevoie, s-au forat si piloti la aproape 20 de metri adancime”, spune presedintele Consiliului Judetean Galati, Costel Fotea, care nu precizeaza care este valoarea investitiei.

Cele trei poduri fac parte din ampla investitie de modernizare a drumului judetean 240, pe ruta Munteni – Tiganesti – Ungureni- Slobozia Blaneasa – Negrilesti – Slobozia Corni – Talpigi – Gura Garbovatului – Taplau – Ghidigeni – Gefu – intersectia cu DN24.

Cum arata podul hobanat de pe centura Galati

De asemenea, un pod hobanat se construieste pe Drumul de Centura din Galati. Este cea mai complexa constructie realizata în orasul de la Dunare de la Revolutie încoace, fiind realizat cu componente metalice din Italia.

Inca 350 de metri de beton au fost turnati la podul hobanat.

Aproape 40 de masini de transport a betonului au ajuns zilele trecute pe santierul podului hobanat al Drumului de Centura. Se toarna din nou pentru placa de beton a podului, cea peste care se va pune hidroizolatia si asfaltul.

Astfel, mai ramane o singura etapa de turnare pentru ultimii metri ai placii de beton, dupa care va avea loc o recalibrare partiala a hobanelor, spune presedintele CJ Galati.

De asemenea, si rampele au fost deja supraînaltate.

În total, cele 44 de hobane care vor sustine greutatea podului de pe Drumul de Centura inseamna peste 100 de tone de otel.

Podul hobanat este o constructie unica în regiunea sud-est a Romaniei si va avea 62 de metri înaltime. La final, podul va fi cat un bloc cu 24 etaje. Obiectivul va avea patru benzi de circulatie si va scurta lungimea actualei variante ocolitoare a Galatiului.

Podul va avea o lungime de aproximativ 500 de metri liniari si este prevazut cu patru benzi de circulatie.

Podul hobanat face parte din drumul de centura Galati. 

Investitia de aproximativ 40 de milioane de euro prevede modernizarea a 10,45 km de drum, care pe unele portiuni va avea patru benzi de circulatie, piste pentru biciclisti, cu o lungime totala de 6,5 km. Vor fi realizate, de asemenea, cinci sensuri giratorii.

Pentru largirea la patru benzi a drumului, pe sectoarele dintre Viaduct si zona blocurilor ANL, precum si între Talcioc si intersectia cu bulevardul George Cosbuc, a fost nevoie sa se faca mai multe expropieri. 

Podul hobanat ar trebui finalizat anul acesta. 

Articolul precedentCUM ARATA PRIMA LOCOMOTIVA HIBRID DIN ROMANIA – Prima locomotiva romaneasca hibrid, construita 100% in Romania, functioneaza in Arad
Articolul următorLICITATII PENTRU MODERNIZAREA GARILOR NEPTUN SI COSTINESTI TABARA – CFR a lansat licitatiile de 33,49 milioane lei pentru modernizarea garilor Neptun si Costinesti Tabara

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.