CONTROL PE LOTUL 3 AL CENTURII DE SUD A CAPITALEI – Ministerul pune presiune pe grecii de la Aktor, desi ritmul lucrarilor este unul bun

Au sosit primele elemente ale tablierului metalic pentru nodul rutier dintre A0 si A1.

Secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Scriosteanu, anunta ca vrea ca ritmul lucrarilor pe Lotul 3 al Centurii de Sud a Capitalei sa fie mentinut si ca pune presiune pe constructorul grec Aktor, astfel incat lucrarile sa fie gata vara viitoare.

Ministerul Transporturilor a dat startul lucrarilor pe lotul 3 (intre DN6-Bragadiru si A1) din Autostrada de Centura a Bucurestiului (A0), semi-inelul sudic in iulie 2021.

Conform contractului, lotul 3 (lung de 18 km) trebuia finalizat in acest an.

Am fost pe santierul Lotului 3 Sud al Autostrazii Bucurestiului A0, pentru a mentine presiunea si sprijinul fata de antreprenorul grec, in asa fel incat ritmul mai bun din ultimele luni sa fie cel putin mentinut”, spune Scriosteanu.

Pe acest sector de autostrada, se executa lucrari atat la traseu, cat si la structuri.

Avand in vedere importanta semi-inelului sudic al A0 pentru traficul din zona regiunii Bucuresti-Ilfov si nu numai, trebuie sa depunem toate eforturile ca acest lot sa fie dat trafic in cursul verii viitoare”, adauga Scriosteanu.

Oficialul prezinta stadiul fiecarei lucrari in parte:

  • La pasajul pe autostrada peste A1 au fost finalizate infrastructurile si au fost aduse primele grinzi metalice, care vor fi asamblate la sol si ulterior, vor fi amplasate pe infrastructuri;
  • La pasajul pe autostrada peste CF Bucuresti – Craiova (sat Teghes, comuna Domnesti) se lucreaza la armarea, cofrarea si betonarea riglelor;
  • La podul pe autostrada peste raul Sabar (sat Darvari, comuna Ciorogarla), continua lucrarile de armare, cofrare si betonare a pilei Darvari;
  • La pasajul pe DJ602 peste autostrada (Ciorogarla) continua lucrarile de armare a elevatiei Culeei 1;
  • La trei pasaje peste autostrada, pe DC128, pe DC158 (ambele in Darvari) si unul in Domnesti, au fost finalizate lucrarile de armare, cofrare si betonare a elevatiilor, pilelor;
  • La pasajul pe autostrada peste DJ601 (Ciorogarla), continua lucrarile de armare si cofrare bancheta cuzineti;
  • La podul pe autostrada peste raul Ciorogarla, au fost finalizate toate structurile;
  • Se executa fundatia de balast pe traseul autostrazii din zona comunei Clinceni;
  • Se executa stratul final de umplutura pentru traseul autostrazii din zona comunei Joita;
  • Se executa drenuri/umpluturi adiacente podetelor;
  • Se executa lucrari de terasamente si amenajare cu pamant vegetal in zona km 0;
  • Continua lucrarile de umpluturi la corpul de drum cu material necoeziv pentru traseul autostrazii stanga/dreapta din zonele satelor Bacu si Darvari;
  • Continua lucrarile de scurgere a apelor si de cofrare si betonare a santurilor pereate, in zona localitatii Domnesti;
  • Continua lucrarile de canalizare si dren median in zona satelor Bacu si Joita;
  • Au fost executate sapaturi pentru 20 bazine de retentie;
  • Se executa lucrari de relocare a retelelor de utilitati publice.

Pe acest lot de autostrada, vor fi construite 9 pasaje si 4 poduri, un nod rutier la intersectia cu A1, 46 podete pe autostrada si bretele, doua parcari de scurta durata si doua spatii de servicii.

Lotul 3 al A0 Sud leaga DN6, in zona Bragadiru – Cornetu, pana la A1, in zona localitatilor Ciorogarla-Dragomiresti Vale (inclusiv nodul rutier dintre A0 si A1) si are o lungime de 18 km.

Articolul precedentSE LANSEAZA LICITATIA PENTRU DEVIEREA SECTORULUI DE AUTOSTRADA NADASELU-MIHAIESTI – Licitatia depaseste 1,1 miliarde lei fara TVA
Articolul următorINTRETINEREA STRAZILOR SI TROTUARELOR DIN BRAILA COSTA 81,5 MILIOANE LEI – Primaria organizeaza o licitatie deschisa

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.