Acasă LA ZI CU METROUL PANA IN JILAVA – Presedintele Consiliului de Administratie al Metrorex...

CU METROUL PANA IN JILAVA – Presedintele Consiliului de Administratie al Metrorex Mihai Barbu: „Dezvoltam parteneriate cu UAT-urile. Se doreste prelungirea liniei de metrou pana la Jilava”

Perspectiva demararii lucrarilor pentru realizarea liniei de cale pentru metroul care va asigura legatura intre Gara de Nord si Aeroportul Otopeni incepand cu anul 2026 aduce un suflu nou autoritatilor romane, sau mai exact reprezentatilor Capitalei care, manati de dorinta de a realiza proiecte similare liniei de metrou Gara de Nord-Otopeni sau IMGB-Tudor Arghezi, au demarat discutiile pentru realizarea unor legaturi de metrou cu zonele limitrofe ale Bucurestilor.

Conform declaratiilor facute de presedintele Consiliului de Administratie al Metrorex, Mihai Barbu, la Lumea Banilor, au fost demarate discutiile pentru realizarea unei linii de metrou in Sectorul 5, pana in Jilava. De asemenea, astfel de discutii sunt programate a avea loc si pentru Sector 6.

„Noi incercam sa dezvoltam parteneriate cu UAT-urile din Bucuresti si judetul Ilfov pentru a lungi aceste trasee din Bucuresti catre zonele limitrofe Bucurestiului. Primul proiect s-a realizat deja cu Primaria Sectorului 4, care a construit deja cu fonduri proprii de la IMGB pana aproape de centura statia de merou Tudor Arghezi. Ei acolo au dezvoltat un centru logistic si de business destul de mare si pe banii atrasi de ei au construit acest traseu pe care vor sa il duca pana in comuna Berceni. Am incheiat un parteneriat si cu Primaria Sectorului 6, care de asemenea vrea sa dezvolte un astfel de traseu. Deocamdata am facut un parteneriat cu ei pentru amenajarea zonelor de metrou existente, urmand ca apoi sa vedem cum dezvoltam acest parteneriat. De asemenea au fost discutii si in Sectorul 5, unde se doreste prelungirea liniei de metrou pana la Jilava”.

Metrou Otopeni, gata in 2026

In ce priveste metroul de la Otopeni, presedintele Consiliului de Administratie al Metrorex, Mihai Barbu, subliniaza ca aceasta va fi operational cel mai sigur in 2026.

„Cat de curand vom merge cu metroul pana la Otopeni. Fostul ministru al Transporturilor, Catalin Drula, a considerat ca nu este rentabil acest traseu intre Gara de Nord si Otopeni si a oprit acest proiect, noi l-am reluat, iar astazi sunt semnate contractele, avem si finantarea pentru ele si cu siguranta vom merge la Otopeni. Cel mai probabil undeva in 2026. CFR este foarte rentabil pe traseul Gara de Nord-Otopeni”.

1 COMENTARIU

  1. […] Perspectiva demarării lucrărilor pentru realizarea liniei de cale pentru metroul care va asigura legătura între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni începând cu anul 2026 aduce un suflu nou autorităţilor române, sau mai exact reprezentaţilor Capitalei care, mânaţi de dorinţa de a realiza proiecte similare liniei de metrou Gara de Nord-Otopeni sau IMGB-Tudor Arghezi, au demarat discuţiile pentru realizarea unor legături de metrou cu zonele limitrofe ale Bucureştilor, potrivit infrapess.ro. […]

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.