POD NOU IN JUDETUL BIHOR – Investitia de pe drumul judetean DJ 764H se ridica la 2 milioane lei fara TVA

Consiliul Judetean Bihor a emis ordinul de incepere a lucrarilor pentru un pod nou in localitea Nimaesti, din comuna Curatele. Podul este situat pe drumul judetean DJ 764H.

Proiectul prevede construirea unui pod transversal nou, cu o lungime de 12 metri peste Valea Beiusele, in locul podului existent care are o lungime de 8 metri.

Lucrarile vor fi executate de firma ILE VIOREL CONSTRUCT SRL Valoarea contractului este 1.979.939,05 lei, fara TVA. Termenul de executie a fost stabilit, prin contract, la 12 luni.

Podul existent a fost construit in anii 1970 si nu mai corespunde normativelor, fiind un pod cu suprastructura din 5 grinzi metalice cu podina de lemn. Cel nou va fi din beton armat cu suprastructura din grinzi precomprimate EUROCODE tip T. De asemenea, se urmareste asigurarea scurgerii apelor si protejarea drumului judetean DJ 764 H, a proprietatilor adiacente la inundatii si modernizarea infrastructurii rutiere pentru asigurarea circulatiei in conditii de siguranta”, precizeaza Consiliul Judetean Bihor.

S-a asfaltat drumul judetean dintre Bicaciu si Ianosda

De asemenea, lucrarile de modernizare pe Drumul Judetean 797A, intre Bicaciu si Ianosda, in comunele Gepiu si Madaras, au fost finalizate. Consiliul Judetean Bihor a receptionat deja proiectul.

Valoarea finala a lucrarilor executate este de 11,5 milioane lei, cu TVA, finantarea fiind asigurata din bugetul Consiliului Judetean Bihor.

Drumul dintre cele doua localitati era pietruit si nu prezenta siguranta pentru traficul rutier. Practic, prin acest proiect s-a asfaltat tronsonul dintre Bicaciu si Ianosda.

Viteza de proiectare a drumului este de 40 km/h.

Drumul are o latime de 6 metri si este prevazut cu doua benzi de circulatie, cate una pe sens. 

Lucrarile la obiectivul de investitii „Modernizare DJ 797A Bicaciu – Ianosda, km 2+993 – 8+321,88, L= 5,223.88 km, judetul Bihor” au fost realizate de firma SC Dumexim SRL.

Pentru imbunatatirea sigurantei circulatiei si a confortului, curbele au fost suprainaltate si supralargite conform standardelor in vigoare (STAS 863/85). Toate pantele transversale pe carosabil s-au proiectat cu valoarea de 2,5% in acoperis sau panta unica, asa incat sa se coreleze toate elementele stradale existente si sa se asigure scurgerea si evacuarea apelor spre rigolele existente.

Articolul precedentMODERNIZAREA DJ 244 D A FOST FINALIZATA – Lucrarile s-au ridicat la 20 milioane lei
Articolul următorLICITATIA PENTRU TRONSONUL CHIRIBIS-BIHARIA, PUBLICATA IN SICAP – Investitia ajunge la un miliard de lei pentru cei 28,55 km

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.