SANTIER IN PORTUL CONSTANTA – Se monteaza sina noua si aparate noi de cale

In Portul Constanta – PRIORITATEA I – a inceput montarea de sina noua si aparate noi de cale. Pe ambele santiere (loturile 1 si 2) din Portul Constanta, constructorii au inceput montarea noilor linii CF si a aparatelor de cale.

Materialele de cale folosite, in cadrul lucrarilor, provin de la furnizori din Romania si Austria.

LOTUL I (Port Zona A si Port Zona B)

Stadiul de executie:

  • defrisare si curatare vegetatie – 98%;
  • demontarea suprastructurii existente – 69%;
  • excavatii in ampriza, pana la cota platformei caii – 35%;
  • prebalastare linii – 20%;
  • 2.800 traverse de beton armat precomprimat – 28% din cantitatea necesara
  • montate 4 aparate de cale noi, tip S49E1-300-1:9
  • montata linia 1 – Siloz 2

Constructor este WIEBE Romania.

LOTUL II (Port Zona B si Port Mol V)

Stadiul de executie:

  • defrisare si curatare vegetatie pe – 90 %;
  • demontare linii in procent de – 57%
  • excavatii in ampriza, pana la cota platformei caii – 42%
  • montare linie CF – 600 m
  • traverse de beton – 1.200 buc
  • piatra sparta – 600 tone

Constructor este ARCADA COMPANY.

Materiale de cale folosite la lucrari:

  • aparate de cale: ROMANIA/BUZAU
  • traverse din beton precomprimat (complet echipate): ROMANIA/BUZAU
  • piatra sparta: ROMANIA/carierele din DOBROGEA
  • sina tip S49: AUSTRIA

PRIORITATEA I (2 LOTURI) – 35 de linii (13,398 km) si 75 de aparate de cale

Lucrarile de reparatii si intretinerea a infrastructurii feroviare publice din incinta Portului Constanta au fost stabilite in conformitate cu prevederile Memorandum-ului pentru stabilirea unor masuri de eficientizare a activitatii de transport feroviar de marfa din zona Portului Constanta – Masura 4.1

2 LOTURI – 35 de linii (13,398 km) si 75 de aparate de cale

LOTUL I (Port Zona A si Port Zona B)

  • 19 linii (6.589 km)
  • 32 aparate de cale

Constructor este WIEBE Romania.

LOTUL II (Port Zona B si Port Mol V)

  • 16 linii (6,809 km)
  • 43 aparate de cale

Constructor este ARCADA COMPANY.

Ordinul de incepere pentru lucrari a fost emis pe 15 iunie 2022.

Durata de executie a lucrarilor: 149 de zile

Finantarea este asigurata din Fondul de rezerva al Guvernului Romaniei.

Articolul precedentCENTURA ORASULUI SATU MARE A FOST DESCHISA CIRCULATIEI – Drumul are o lungime de aproape 20 de kilometri
Articolul următorLINIE DE CALE FERATA DESCHISA DUPA 22 DE ANI – Trenurile de marfa care vin din Ucraina, prin Republica Moldova, pot descarca cerealele direct in Portul Galati

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.