Aviz pentru magistrala de metrou M4, pe tronsonul Gara de Nord – Gara Progresul. Tronsonul Gara de Nord 2 – Gara Progresul are 13 statii si 1 depou suprateran nou construite, plus Statia Gara de Nord 2 existenta.
Mare parte din investitie este asigurata prin Planul National de Redresare si Rezilienta (PNRR), astfel ca trebuie obtinute toate avizele, astfel incat pana la data de 31 decembrie 2023, sa poata fi semnat contractul de proiectare si executie.
Saptamana trecuta, in Consiliul Tehnico – Economic de Avizare al Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, a fost avizat PUZ-ul pentru construirea Tronsonului Gara de Nord – Gara Progresul, de pe traseul Magistralei M4 (Lac Straulesti-Gara Progresul).
“La Ilfov au fost obtinute toate avizele, s-a sustinut documentatia in Comisia Tehnica de Amenajare a Teritoriului si Urbanism saptamana trecuta, iar saptamana aceasta se depun cateva completari si urmeaza emiterea avizului Comisiei. Pentru a urgenta procedurile, CJ Ilfov a acceptat ca ultima consultare publica sa se deruleze in paralel cu procedura de avizare in Comisie”, spune secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Scriosteanu.
Lungimea traseului este de circa 12 km.
Are 13 statii plus Depoul Progresul.
Capacitatea de transport este de 50.000 de calatori pe ora si pe sens.
Sunt prevazute 15 trenuri pe acest traseu.
Valoarea estimata a lucrarii este de circa 7,2 miliarde de lei, fara TVA.
“Indicatorii tehnico – economici ai proiectului au fost aprobati cu conditia obtinerii acordului mediu, care va putea fi emis numai daca sunt aprobate ambele PUZ-uri, atat pe Bucuresti cat si pe Ilfov. De aceea, fac apel la conducerea si la specialistii Primariei Municipiului Bucuresti sa urgenteze si ei procedurile pentru aprobarea PUZ-ului pentru construirea Tronsonului Gara de Nord – Gara Progresul. Deoarece mare parte din investitie este asigurata prin Planul National de Redresare si Rezilienta PNRR, este imperios sa ne grabim si sa rezolvam toate avizele, astfel incat pana la data de 31 decembrie 2023, sa poata fi semnat contractul de proiectare si executie”, arata Scriosteanu.
Sa vedeti….cat dureaza la Comisia de Urbanism de la Bucuresti.
Arhitectul Sef un pensionar, cu consoarta cu firma de Proiectare, deci nu-l intereseaza lucrarile publice, iar, Seful Serviciului Urbanism un Pensionar …ASTA-I ECHIPA CU CARE VREM SA CUCERIM PNNR-UL