Ford Europa impreuna cu 27 de companii au semnat un apel catre Uniunea Europeana (UE) pentru a se asigura ca toate masinile si vehiculele comerciale noi din Europa au emisii zero incepand cu 2035 si pentru a stabili obiective obligatorii pentru infrastructura de incarcare. Intr-o scrisoare comuna trimisa legislatorilor UE, semnatarii insista ca eliminarea de pe drumuri a vehiculelor care ard combustibili fosili este imperativa pentru ca Europa sa-si atinga obiectivul de zero emisii pana in 2050. Aceasta include adoptarea unei legislatii care stabileste standarde si un calendar clar de urmat pentru industrie si furnizori, pentru a asigura tranzitia la vehiculele electrice. „La Ford Europa credem ca libertatea de miscare merge mana in mana cu grija pentru planeta noastra si pentru fiecare individ. De aceea, ne propunem ca toate vehiculele Ford sa aiba emisii zero pana in 2035. Pentru a realiza acest obiectiv cu succes, factorii de decizie din UE trebuie, de asemenea, sa stabileasca obiective nationale obligatorii pentru o infrastructura de incarcare electrica fara probleme, care sa raspunda cererii tot mai mari de vehicule electrice”, a declarat Stuart Rowley, presedinte, Ford Europa. Factorii de decizie din UE decid in prezent cu privire la noi reguli privind masinile eco, in urma unei propuneri a Comisiei UE – sustinuta de semnatari – conform careia numai masinile si autovehiculele comerciale noi cu emisii zero pot fi vandute in intreaga UE incepand cu 2035. Parlamentul European si guvernele UE isi vor decide pozitiile in iunie, legea finala urmand sa fie adoptata in toamna. Pentru Ford Europa, drumul catre vehicule cu emisii zero este pavat de o noua generatie de sapte vehicule de pasageri si vehicule comerciale, complete lectrice, care vor veni in Europa pana in 2024. Toata energia electrica livrata catre fabricile companiei din Europa este deja 100% regenerabila. Productia planificata de vehicule electrice in Köln, Germania, este asteptata sa fie de 1,2 milioane de vehicule pe parcursul a sase ani, cu o investitie totala in produs de 2 miliarde de dolari, contribuind la livrarea mai multor vehicule electrice clientilor din Europa. Reteaua de incarcare BlueOval a Ford are peste 300.000 de puncte de incarcare in Europa, in timp ce pentru angajatii Ford, 1.000 de statii de incarcare vor fi adaugate in locatiile europene ale companiei pana in 2023. Compania face parte din RouteZero, o coalitie globala care lucreaza pentru atingerea obiectivului de a avea 100% vehicule complet electrice la nivel global pana in 2040. De asemenea, comenzile pentru noua generatie a lui Ranger Raptor sunt acum deschise in Romania, astfel incat clientii pot comanda pick-up-ul dezvoltat pentru performanta. Preturile pentru cea de-a doua generatie Ranger Raptor incep de la 55.910 euro fara TVA. Livrarile catre clientii din Romania urmeaza sa inceapa in aceasta toamna. Cea mai performanta versiune a celui mai vandut pick-up din Europa introduce un motor EcoBoost V6 twin-turbo de 3 litri, amortizoare FOX® Live Valve si sapte moduri de conducere selectabile pentru a oferi performante optimizate, pe o varietate de terenuri. Un sistem de evacuare activ exclusiv in clasa ofera tonalitati reglabile pentru motor, cu patru moduri de evacuare pentru a se potrivi diferitelor scenarii de condus. La interior, pasagerii beneficiaza de cea mai recenta tehnologie controlata prin intermediul instrumentarului de bord complet digital, cu o diagonala de 12,4 inchi. De asemenea, sistemul multimedia SYNC4A® este controlat cu ajutorul ecranului tactil central de 12 inchi. „Posibilitatea de a-si configura Next-Gen Ranger Raptor este acum o realitate pentru clientii nostri. Indiferent de configuratie, Ranger Raptor va oferi intotdeauna experienta sa unica de condus in teren accidentat„, a declarat Hans Schep, general manager, Ford Pro, Europe. Ford numara aproximativ 182.000 de angajati in intreaga lume. Ford Europa produce, vinde si ofera service pentru vehicule sub marca Ford pe 50 de piete individuale si are aproximativ 41.000 de angajati la facilitatile proprii si asocierile in participatiune consolidate si aproximativ 55.000 de angajati daca sunt incluse si entitatile neconsolidate. In plus fata de Ford Motor Credit Company, operatiunile Ford Europa includ Divizia Ford de Relatii cu Clientii si 14 unitati de productie (10 detinute integral si patru asocieri in participatiune neconsolidate). Primele autoturisme Ford au fost livrate in Europa in 1903 – acelasi an in care a fost fondata Ford Motor Company. Productia europeana a inceput in 1911. |