19 OFERTE PENTRU ELECTRIFICAREA LINIEI DE CALE FERATA CLUJ NAPOCA-ORADEA-EPISCOPIA BIHOR-FRONTIERA – Proiectul de 7,54 miliarde de lei, fara TVA, este impartit in patru loturi

19 oferte au fost depuse pentru electrificarea si reabilitarea liniei de cale ferata Cluj Napoca- Oradea- Episcopia Bihor- Frontiera, in lungime de 166,2 km. Achizitia derulata de CFR SA este impartita in 4 loturi si are ca principal obiectiv cresterea vitezei de circulatie la 160 km/h pentru trenurile de calatori si 120 km/h pentru trenurile de marfa.

Proiectul are o valoare toatala estimata de 7,54 miliarde de lei (fara TVA) si

este finantat prin PNRR, anunta ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

Pentru Lotul 1 (Cluj-Napoca – Aghires), cu o valoare estimata de 1,50 miliarde de lei (fara TVA), au depus oferte 5 operatori economici din Romania, Austria, Italia, Franta si Turcia.

Pentru Lotul 2 (Aghires – Poieni), cu o valoare estimata de 1,47 de miliarde de lei (fara TVA), au depus oferte 4 operatori economici din Romania, Franta, Italia si Turcia.

Pentru Lotul 3 (Poieni – Alesd), cu o valoare estimata de 2,16 miliarde de lei (fara TVA), au depus oferte 4 operatori economici din Romania, Franta, Italia si Turcia.

Pentru Lotul 4 (Alesd – Frontiera Ungaria), cu o valoare estimata de 2,41 miliarde de lei (fara TVA), au depus oferte 6 operatori economici din Romania, Austria, Franta, Polonia si Turcia.

Contractele prevad inclusiv lucrari pentru:

– modernizarea statiilor (inclusiv haltele de miscare)

modernizarea cladirilor statiilor de calatori, inclusiv construirea de pasarele si/sau tuneluri pietonale, ridicarea nivelului peroanelor, in conformitate cu standardele europene in vigoare;

modernizarea podurilor, podetelor, repararea sistemului de drenaj, imbunatatirea terasamentelor;

– constructia unor facilitati pentru persoanele cu dizabilitati;

montarea de panouri fonoabsorbante si solutii alternative de reducere a nivelului de zgomot;

constructia drumurilor de intretinere de-a lungul caii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);

modernizarea instalatiilor de electrificare (25 kV) pe toata lungimea tronsonului;

maximizarea capacitatii de tranzit;

– asigurarea interoperabilitatii prin implementarea STI, in special in ceea ce priveste sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de incarcare (C), lungimea liniilor din statii si haltele de miscare

instalatii de centralizare electronica noi, in statii, si introducerea sistemului de siguranta ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);

– modernizarea echipamentului de telecomunicatii.

Pentru fiecare contract durata de proiectare este de 6 luni, iar pentru executie este de 36 de luni.

Articolul precedentTURCII CONSTRUIESC PISTE DE BICICLETE LA BRASOV – Contractul se ridica la 3,9 milioane lei. Peste 1.000 de kilometri de piste de ciclism pe drumurile din judetul Brasov
Articolul următorCONSTRUCTORUL TRONSONULUI CHIRIBIS-BIHARIA VINE CU PRECIZARI – Trameco da vina pe CNAIR pentru rezilierea contractului

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.