S-AU SEMNAT PRIMELE DOUA CONTRACTE PENTRU MODERNIZAREA DN 73C – CURTEA DE ARGES SI RAMNICU VALCEA – Contractele depasesc 5,5 milioane lei

Primele doua contracte importante pentru reabilitarea si modernizarea DN 73C – Curtea de Arges si Municipiul Ramnicu Valcea au fost semnate, anunta ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

Valoarea contractelor (finantate din fonduri europene) este de:

– 1,88 milioane lei (fara TVA) pentru primul Lot;

– 3,68 milioane lei (fara TVA) pentru al doilea Lot.

Acest sector de drum (format din doua loturi) este cunoscut si ca Sectiunea 6 Sibiu-Pitesti deoarece va asigura legatura rutiera directa a municipiilor Curtea de Arges si Ramnicu Valcea cu Autostrada Sibiu – Pitesti.

Primul contract semnat vizeaza elaborarea Documentatiei de Avizare a lucrarilor pentru DN 73C intre Curtea de Arges si Tigveni (Lot 1).

Al doilea contract are ca obiect elaborarea unui Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea DN 73C intre Tigveni si Municipiul Ramnicu Valcea (Lot 2).

Antreprenorul roman are la dispozitie 11 luni pentru finalizarea contractului pentru Lotul 1 si 14 luni pentru finalizarea obligatiilor contractuale pentru Lotul 2.

Modernizarea Drumului National 73 C Curtea de Arges – Ramnicu Valcea presupune, pe langa refacerea structurii rutiere si consolidari punctuale, largirea platformei drumului la 10 metri, din care 7 metri cele doua benzi de circulatie, iar restul de 3 metri benzi de incadrare si acostament consolidat (legatura nu va fi la profil de drum rapid cu patru benzi si separatoare de sens, CNAIR preferand solutia modernizarii unui drum deja existent).

Pe langa refacerea Drumului National 73 C Curtea de Arges – Ramnicu Valcea (24 kilometri), se va construi si un segment de drum nou cu o lungime de 3 kilometri.

Modernizarea Drumului National 73 C Curtea de Arges – Ramnicu Valcea, parte a lotului 6 al Autostrazii A1 Sibiu – Pitesti si legatura intre A1 si DN 7 Valea Oltului, a fost anuntata inca din toamna lui 2020, in mandatul fostului ministru al transporturilor Lucian Bode, dar la prima licitatie nu s-au depus oferte. Ulterior, CNAIR a reluat licitatia, dar pe baza noului model de caiet de sarcini, mai bine definit si cu conditii mai clare.

Articolul precedentTAROM VREA SA INCHIRIEZE SI SA VANDA AVIOANE – Compania negociaza inchirierea a pana la opt avioane Boeing 737-800 si vanzarea a patru avioane Boeing 737-300
Articolul următorCENTURA IASI EST ARE UN CASTIGATOR – Compania Proiect Construct Regiunea Transilvania a castigat un contract de 3,16 milioane lei fara TVA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.