TRANSPORTUL CU TRAMVAIUL DIN TIMISOARA IA FATA CAPITALEI – Un sfert din statiile de tramvai din Timisoara intra intr-un amplu proces de modernizare

Un sfert din statiile de tramvai din Timisoara intra intr-un amplu proces de modernizare, plecand de la Gara de Nord si ajungand la statia Meteo, anunta primarul Dominic Fritz.

Calatorii vor avea astfel conditii civilizate de asteptare si informatii pentru a-si putea integra calatoria cu alte optiuni – nu doar cu alte mijloace de transport public, dar si cu bicicletele din statii sau cu deplasarea cu trenul in cazul navetei in localitatile de langa Timisoara.

Investitiile in transportul in comun au lipsit in Timisoara in ultimii ani si tocmai de aceea este important sa ne miscam repede pentru a recupera aceste intarzieri. Vorbim despre modernizarea a 34 de statii de pe traseul liniei 1 si scoatem acum la licitatie pregatirea documentatiei necesare si proiectarea. Am cerut ca peroanele sa fie aduse la acelasi nivel cu noile tramvaie si vor fi accesibilizate pentru persoanele cu mobilitate redusa si pentru cei cu deficiente vizuale sau auditive. Transportul public trebuie sa devina o optiune de deplasare si pentru ei”, anunta edilul.

Pentru turisti, sistemele interactive de informare din statii vor avea informatii disponibile in trei limbi de circulatie internationala.

Lucram integrat, iar acolo unde traseul Liniei 1 se suprapune cu portiuni din alte proiecte – cum este cel al regenerarii zonei Traian – proiectele vor fi integrate, pentru a nu avea solutii diferite in proiecte care vizeaza acelasi spatiu public”, spune primarul.

De asemenea, in acest an au demarat doua lucrari mari care au ca obiectiv si modernizarea liniilor si statiilor de tramvai: Bogdanestilor si Cetatii.

Mai mult, pana la finalul anului vom circula cu noul tramvai achizitionat din fonduri europene, urmand ca anul viitor sa soseasca altele, precum si primele autobuze electrice, care vor fi cumparate printr-un parteneriat cu Ministerul Dezvoltarii Regionale”, adauga primarul Dominic Fritz.

Articolul precedentLOTUL TARGU-MURES-UNGHENI DIN A3, DAT IN TRAFIC – S-a deschis circulatia pe un nou segment din Autostrada Transilvania. Romania are 947,6 km de autostrada
Articolul următorMETROUL FARA MECANIC – PNRR si POIM sunt salvarea metroului revolutionar din Cluj-Napoca. Investitia se ridica la 10 miliarde lei

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.