PASAJUL BERCENI, IN GRAFICUL DE EXECUTIE – Traficul este mai relaxat

Pasajul Berceni, care ar trebui sa fie gata in luna noiembrie a acestui an, este in graficul de executie. Peste 50-100 de utilaje sunt mobilizate pe santier, iar traficul este mai relaxat, precizeaza Ciobanu Catalin, inginer CFDP la Pasajul Berceni.

Putem observa devierea de trafic pe sistemul rutier nou, precum si lucrarile la rampa tip maccaferri si asternarea stratului de balast si montarea de prefabricate. Saptamana trecuta s-au montat si grinzile dinspre rampa spre Cernica. In prezent, se lucreaza la antretoaze , respectiv la procesul de armare si turnare„, spune Ciobanu Catalin, inginer CFDP la Pasajul Berceni.

Acesta precizeaza ca in stadiul actual al lucrarilor traficul s-a mai relaxat.

In acest punct, putem observa in continuare devierea de trafic pentru intersectie. Traficul este mult mai relaxat acum. Spre Jilava a inceput forarea de piloti. Se executa armarea radierelor – rampa A1. In acelasi timp, lucram si la structurile de sprijin tip I si L si la rampa B1 spre Jilava unde acum se asterne balast si prefabricate de tip MacRes„, adauga el.

Se lucreaza in continuare la canalizarea pluviala.

Lucram si la terasamente si asternerea stratului de balast, pregatind totul pentru urmatorul strat de balast stabilizat. In viitorul apropiat, vom monta si grinzile prefabricate pe ramba B1. Pe rampa dinspre comuna Berceni au fost deja montate aceste grinzi. In momentul de fata ne aflam in graficul de executie, avand actiuni demarate ce cuprind toata gama de lucrari. Avem mobilizate peste 50-100 de utilaje„, a explicat inginerul Ciobanu Catalin.

Pasajul costa peste 30 de milioane de euro

La randul sau, secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scriosteanu, anunta saptamana trecuta ca se lucreaza, pe toate fronturile, la pasajul Berceni.

In continuare, se lucreaza cu 2 foreze la realizarea pilotilor necesari rampei de urcare dinspre Popesti Leordeni. Iar, in perioada imediat urmatoare, cele 2 foreze se vor muta pentru a realiza forajele si la rampa de urcare si coborare pe soseaua Berceni spre Bucuresti. Continua armarea, cofrarea si turnarea radierelor si elevatiilor pilelor si culeei aferente rampei de coborare spre Jilava si au inceput lucrarile de acest fel si la rampa de urcare dinspre Popesti – Leordeni„, preciza acesta in urma cu o saptamana.

Dupa ce s-au armat, cofrat si turnat 7 antretoaze de legatura intre cele 33 de grinzi care au fost montate deja la pasajul Berceni a inceput si montarea predalelor prefabricate pe rampa de coborare spre Popesti – Leordeni, precum si pe rampa de urcare dinspre Jilava.

Continua asternerea straturilor de asfalt pentru crearea celor 4 benzi de circulatie, cate doua pe sens, pe Centura actuala, spre Jilava, spunea oficialul.

S-a finalizat subtraversarea centurilor rutiera si feroviara intre Bucuresti si Berceni, cu diametrul de 1,2 m, pentru realizarea canalizarii pluviale.

Continua realizarea bazinului de retentie a apei pluviale in zona DJ 401.

S-a finalizat montarea elementelor prefabricate aferente zidurilor de sprijin ale rampei de coborare spre Glina si continua montarea acestora la rampa de urcare dinspre Jilava si la rampa de urcare/coborare spre Berceni.

Cinci pasaje sunt in lucru pe Centura Capitalei: Mogosoaia, Berceni, Cernica, Domnesti si Popesti-Leordeni (Oltenitei). Toate ar trebui finalizate in 2022.

Lucrarile la pasajul Berceni au inceput la finalul lunii iunie 2020 si ar trebui sa fie gata in noiembrie 2021. Constructia este realilzata de asocierea Trameco – Vahostav – Constructii Erbasu – Grafic Tends, contract de 146 milioane lei (30,5 milioane de euro).

Pasajul de la Berceni va fi construit sub forma unui sens giratoriu suspendat, la fel si alte trei pasaje de pe Centura: Domnesti, Popesti –Leordeni si Cernica.

Obiectul principal al contractului il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor pentru amenajarea unui nod rutier pe Centura Bucuresti – DJ401 (Berceni). Nodul va fi unul denivelat, cu amenajarea unui sens giratoriu suspendat, care va fluidiza traficul, inclusiv pe cel feroviar din zona.

In ceea ce priveste desfasurarea investitiei pe DJ 401, amenajarea nodului rutier este pe o lungime de aproximativ 600 de metri care se termina cu un sens giratoriu pe directia Bucuresti si aproximativ 650 de metri care se termina cu un sens giratoriu pe directia Berceni.

Articolul precedentSECTORUL FEROVIAR DE MARFA, AFECTAT DE PANDEMIE – Traficul, in scadere, la fel si cantitatea de marfa transportata. Mai mult de o treime din trenurile de marfa au avut intarzieri de peste o ora
Articolul următorCRIZA DE SEMICONDUCTORI MAI DUREAZA PANA IN 2022. SAU 2023! – Producatorii auto risca sa piarda venituri de 210 miliarde dolari

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.