LUCRARILE PE LOTUL 2 DIN A0 SUD, IN GRAFIC – In decembrie 2022 se va circula pe Centura Bucurestiului, intre DN5 si DN6

Lucrariile pe Lotul II al A0 Sud sunt in grafic. Constructorul isi mentine angajamentul ca in decembrie 2022 se va circula pe Centura Bucurestiului, intre DN5 si DN6, da asigurari secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scriosteanu.

Au fost finalizate toate podetele aferente corpului principal al autostrazii si se lucreaza la podetele din zona bretelelor de legatura. La terasamente se executa lucrari de umplutura, spune oficialul.

Se lucreaza intr-un ritm bun pe Lotul II al A0 Sud, iar lucrarile sunt in graficul asumat. In acest moment, se lucreaza la ultima rigla aferenta pasajului central din zona intersectiei A0-DN5. Și au fost finalizate elevatiile necesare bretelelor de legatura. S-au realizat primele radiere si au inceput armarea si cofrarea elevatiilor, la intersectia dintre A0-DN6. Și tot aici a fost deviata linia de inalta tensiune, pentru a permite lucrarile”, anunta Scriosteanu.

De asemenea, au fost finalizate toate podetele aferente corpului principal al autostrazii si se lucreaza la podetele din zona bretelelor de legatura.

La terasamente se executa lucrari de umplutura, de imbunatatire teren natural cu liant hidraulic.

S-a emis si autorizatia necesara relocarii liniei electrice de 110 kV, ultima ramasa de reamplasat.

De aproape zece luni se lucreaza pe Lotul II al A0 Sud, pentru cei aproape 15 km de autostrada (Bragadiru, Magurele, Jilava, Darasti, 1 Decembrie, Vidra si Cornetu). Constructorul isi mentine angajamentul ca in decembrie 2022 se va circula pe Autostrada Bucurestiului, intre DN5 si DN6, spune Scriosteanu.

Autostrada de Centura Bucuresti A0 va avea o lungime totala de 101 km si este parte a unui urias proiect european de infrastructura rutiera numit Coridorul 4 pan-european, care traverseaza Romania de la Vest la Est, pe directia Nadlac – Arad – Timisoara – Lugoj – Deva – Sibiu – Pitesti – Bucuresti – Constanta.

Asa cum am promis, in maximum 2 ani (2022), vom finaliza cele 5 pasaje pe actuala Centura a Bucurestiului, respectiv Mogosoaia, Berceni, Cernica, Domnesti si Popesti – Leordeni (Oltenitei) si, in 3 ani (2023), cele 3 loturi de pe A0 Sud, adica 52 de km din Autostrada de Centura Bucuresti Sud, iar in anul 2024 cele 4 loturi din A0 Nord”, spune el.

A0, al doilea inel de centura al Capitalei, construit la profil de autostrada, va avea o lungime de circa 101 km si va degreva traficul infernal de pe Drumul National de Centura Bucuresti (DNCB) – vechea centura a Capitalei.

Lotul 2 din A0 Sud este primul lot care a intrat in constructie din viitoarea autostrada ce va inconjura Capitala. Pentru loturile 1 si 3 din A0 Sud, CNAIR a semnat contracte de supervizare a lucrarilor cu firma romaneasca Consitrans. Loturile 1 si 2 din A0 Sud sunt construite de catre turcii de la Alsim Alarko, iar constructorul lotului 3 este firma elena Aktor.

Contractul pentru “Supervizare Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000 – km 100+900: Lotul 2: km 69+000 – km 85+300 aferent Centura Sud” a fost semnat pe data de 8 iunie 2021, potrivit SEAP.

Asocierea castigatoare este Egis International SAS (Franta) – Metroul – Search Corporation – Italrom Inginerie Internationala.

Articolul precedentTRENUL CARE MERGE LA AEROPORT SE MODERNIZEAZA – CFR Calatori implementeaza sistem pilot de emitere si verificare online a biletelor
Articolul următorEXPROPRIERI DE 35 MILIOANE LEI – Modernizarea caii ferate Caransebes-Timisoara-Arad cere sacrificii: 3.784 de imobile, in suprafata totala de 3.457.823 mp teren, despagubite pentru inceperea lucrarilor

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.