TAROM E DUS LA GROAPA – Directorul Aeroporturi Bucuresti a interzis aeronavelor Tarom sa mai traga „la burduf” pe Aeroportul Otopeni. Marian Mina vicepresedintele Comisiei de transporturi din Camera Deputatilor: „Plan elaborat in laboratoarele progresiste pentru a falimenta Tarom, in favoarea unor companii multinationale”

Toti ochii pe Tarom! Vicepresedintele Comisiei de transporturi si infrastructura din Camera Deputatilor Marian Mina (foto) trage un puternic semnal de alarma in legatura cu soarta companiei nationale de transport aerian Tarom, despre care anunta ca se doreste a fi falimentata. Concret, deputatul Marian Mina reclama ca in prezent pe Aerportul International Henri Coanda s-a dispus de catre presedintele Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti, Cosmin Pestesan (cel care s-a pozat si s-a pus pe afis in aeroport – foto), ca aeronavelor Tarom sa nu li se mai permita sa traga la burduf: „Este ca si cum britanicii ar faulta British Airways sau nemtii si-ar bate joc de avioanele, pilotii si pasagerii Lufthansa”.

Decizia scandaloasa a fost comunicata Tarom in 26 februarie 2021, si continea indicatiile exacte cu privire la pozitiile permise companiei romanesti de transport aerian in interiorul aeroportului, astfel incat celelalte companii sa nu fie deranjata (vezi facsimil). Ce este mai scandalos este ca hotararea care releva o vadita incercare de sabotare a companiei romanesti de transport aerian este luata de Cosmin Pestesan la mai putin de o luna de cand a fost numita in functia de director general al Companiei Aeroporturi Bucuresti din dorinta ministrului Transporturilor Catalin Drula. Despre modul in care s-a facut numirea lui Pestesan la conducerea Aeroporturi Bucuresti, Lumea Infrastructurii a dezvaluit pe larg AICI.

Marian Mina: „Milioane de euro vor disparea din conturile operatorului aerian romanesc. Vor fi alte companii care sa profite iar liberal-progresistii vor aplauda frenetic”

Astfel cum corect reclama vicepresedintele Comisiei de transporturi si infrastructura Marian Mina, decizia directorului Pestesan are un impact urias asupra Tarom, compania romaneasca ajungand sa fie dezavantajata chiar in propria tara, in detrimentul altor companii straine.

In traducere libera, decizia noii conduceri de la Aeroporturi Bucuresti prin care li se interzice aeronavelor Tarom sa traga la burduf va genera doar aparent reduceri de costuri, caci in realitatea va determina eliminarea categoriei „business-class”, cea care era aducatoare de bani: „Dispar clientii care platesc mii de euro pe biletele business-class si care vor evita Tarom. Milioane de euro vor disparea din conturile operatorului aerian romanesc”, afirma Marian Mina.

Redam integral pozitia lui Marian Mina:

„Un fapt unic in istoria unei companii nationale se petrece in aceste zile la #Tarom. Oamenii ministrului Drula implementeaza un plan elaborat in laboratoarele progresiste pentru a falimenta Tarom, in favoarea unor companii multinationale, dornice sa profite de pe urma prostiei din administratia de dreapta.

Am fost informat ca aeronavele Tarom nu mai au voie sa traga „la burduf” pe Aeroportul Otopeni. Practic, compania romaneasca ajunge sa fie dezavantajata atunci cand evolueaza pe teren propriu. Este ca si cum britanicii ar faulta British Airways sau nemtii si-ar bate joc de avioanele, pilotii si pasagerii Lufthansa.

Printr-o dispozitie a directorului Cosmin Pestesan, s-a decis ca aeronavele Tarom sa nu foloseasca burduful. Practic, romanii care aleg sa cumpere bilet la compania nationala sunt aruncati in autobuze, iar strainii care aleg alte companii beneficiaza de confortul imbarcarii in avioane direct de la terminal. Inclusiv personalul navigant a fost aruncat de managementul corporatist in autobuze.

Afacerea face asa zise economii minore pentru fiecare avion. Practic, aceasta este diferenta intre utilizarea burdufului si inchirierea autobuzului. In realitate, statul este pagubit cu sume importante. Burduful este al Aeroportului Otopeni, firma de stat condusa de Cosmin Pestesan. Omul a cunoscut celebritatea zilele trecute, dupa ce-si trecuse numele si poza pe „gardurile” aeroportului.

Economiile iluzorii vor fi „compensate” de pierderile mari, cauzate de faptul ca Tarom nu va mai vinde locuri la business-class. In noile conditii, clientii premium trebuie sa astepte sa coboare prin spatele avionului si sa astepte autobuzul. Practic, dispar clientii care platesc mii de euro pe biletele business-class si care vor evita Tarom. Milioane de euro vor disparea din conturile operatorului aerian romanesc. Vor fi alte companii care sa profite iar liberal-progresistii vor aplauda frenetic.

Autobuzele sunt operate de alte interese, iar decizia de a evita burduful baga sume importante in buzunarele largi ale operatorilor de transport auto. Blue Air sau WizzAir reusesc sa negocieze administratia aeroportului tarife mai mici. In acest timp, Tarom isi trimite pasagerii in frig si ii face sa incheie calatoriile, inghesuiti in autobuze.

Alte afaceri derivate din managementul spectaculos al progresistilor sunt legate de masinile care imping avioanele pe pista. Alti bani, alta distractie. Peste toate astea, milioane de romani se simt acasa ca niste rude sarace intr-o colonie care a pierdut total controlul asupra resurselor sale. Cine se plangea acum cativa ani de tratamentul umilitor pe care romanii il primeau pe aeroporturile din marile capitale nu mai are de ce sa se planga.

Umilinta continua acasa.

Atasez si documentele doveditoare”.

Articolul precedentCJ TIMIS SCHIMBA AUTOSTRADA PANA LA SARBI – CNAIR a fost de acord cu un nou traseu al autostrazii din Timisoara, altul decat cel pe care ministrul Drula il anuntase cu entuziasm
Articolul următorLICITATIE PENTRU SERVICII DE SUPERVIZARE A LUCRARILOR – CFR cauta firma de consultanta pentru modernizarea caii ferate Bucuresti – Giurgiu

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.