RECONSTRUCTIA PODULUI BUDILA INTRA IN LINIE DREAPTA – CFR semneaza contractul cu asocierea de firme care a castigat licitatia

Regionala Brasov a Companiei Nationale de Cai Ferate CFR SA va semna peste cateva zile contractul pentru podul Budila din judetul Brasov, dupa ce a expirat termenul legal de 10 zile pentru depunerea de contestatii. Circulatia feroviara pe ruta Brasov-Intorsura Buzaului ar putea fi reluata peste aproximativ un an.

Linia este inchisa din vara lui 2018, atunci cand Podul de la Budila s-a prabusit la inundatii. Regionala Brasov a CFR SA are deja proiectul tehnic realizat, iar termenul pentru refacerea Podului peste raul Tarlung de la Budila este de noua luni, precizeaza administratorul retelei feroviare.

Reamintim ca CFR SA a desemnat Asocierea SC Confer Group SRL – SC Constructii Feroviare Drumuri Poduri SRL castigatoare a procedurii de licitatie publica pentru executia lucrarilor de Reconstructie a podului CF din comuna Budila, situat pe linia Harman-Intorsura Buzaului, km 17+318 si de amenajare albie. Lucrarile de reabilitare au unda verde la aproape trei ani de zile de cand circulatia a fost sistata.

Oferta financiara a Asocierii SC Confer Group SRL – SC Constructii Feroviare drumuri Poduri SRL si SC RADARIA SRL, subcontractant declarant, a fost de 24.592.816,3 lei fara TVA (criteriul aplicat fiind Cel mai bun raport calitate-pret).

Lucrarile de refacere a podului, finantate de la bugetul de stat

Sursa de finantare pentru lucrarile de Reconstructie a podului CF din comuna Budila, situat pe linia Harman-Intorsura Buzaului, km 17+318 si de amenajare albie este asigurata din fonduri de la bugetul de stat, iar durata contractului va fi de 9 luni, de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor. Oferta financiara a Asocierii SC Confer Group SRL – SC Constructii Feroviare drumuri Poduri SRL si SC RADARIA SRL, subcontractant declarat, a fost de 24.592.816,3 lei fara TVA (criteriul aplicat fiind Cel mai bun raport calitate-pret)”, arata CFR SA.

Podul de la Budila s-a prabusit dupa inundatiile grave din iunie 2018

Linia Harman-Intorsura Buzaului avea 36 km si era operata de compania privata Regio Calatori. Podul fusese construit acum 90 de ani si se afla in apropierea celui mai lung tunel feroviar din tara. Traseul feroviar este celebru pentru cel mai lung tunel feroviar din Romania, de 4,3 km, tunel construit intre 1924 si 1929, cu mari eforturi ingineresti. In 1989 erau cinci trenuri pe zi, in 1998 erau patru, iar in 2015 erau sase perechi de trenuri pe sens. La prabusirea podului, pe acest traseu circulau trenurile operatorului privat Regiotrans, acum Regio Calatori), dupa inchiderea liniei calatorii fiind obligati sa foloseasca transportul rutier.

Articolul precedentINVESTITII IN INFRASTRUCTURA FEROVIARA – Lucrarile de modernizare a statiei de cale ferata Bartolomeu, estimate la 44 milioane lei
Articolul următorZONA METROPOLITANA BUCURESTI-ILFOV – Ministerul Transporturilor are in vedere o retea de 10 drumuri radiale care sa lege Centura Capitalei de A0

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.