CENTURA TIMISOARA VEST INTRA IN LINIE DREAPTA – Incepe studiul de fezabilitate pentru varianta de ocolire a Timisoarei. Care este calendarul si care sunt costurile proiectului

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anuntat marti, 19 ianuarie 2021, ca a dat ordinul pentru inceperea contractului pentru elaborarea studiului de fezabilitate pentru constructia centurii Timisoara Vest.

Potrivit comunicatului de presa al CNAIR, documentatia va fi realizata de Search Corporation SRL, in cadrul contractului care se ridica la peste 3,6 milioane lei.

Conform calendarului, studiul de fezabilitate pentru centura Timisoara Vest, care insumeaza 22 km, urmeaza sa fie predat in 12 luni.

Redam comunicatul CNAIR:

„CNAIR a dat ordinul de incepere a contractului pentru elaborarea studiului de fezabilitate necesar constructiei Centurii Timisoara Vest.

Proiectantul care realizeaza documentatia este SEARCH CORPORATION S.R.L., valoarea contractului fiind de 3.658.195,15 lei fara TVA.

Studiul de fezabilitate va fi finalizat si predat in 12 luni de la data de incepere a contractului.

Lungimea estimata a Variantei de Ocolire Timisoara Vest este de 22 km”.

Astfel cum reprezentantii CNAIR precizau in luna iunie 2020, „proiectul are ca scop construirea unei variante de ocolire a orasului Timisoara din zona intersectiei DN 69 (Timisoara – Arad), cu DJ 591 (unde se va lega cu varianta de ocolire Timisoara Sud), ce va ocoli orasul prin vest, astfel incat sa se asigure cresterea gradului de siguranta si a vitezei de deplasare, rezultand astfel inchiderea inelului de centura a municipiului Timisoara„.

Beneficiile anticipate a fi obtinute dupa realizarea obiectivului „Varianta de Ocolire Timisoara Vest” sunt:

– cresterea gradului de siguranta;

– vitezei de deplasare si imbunatatirea conditiilor de transport ;

– crearea unei cai de comunicatie moderne cu implicatii in dezvoltarea regionala a zonei;

– fluidizarea traficului si devierea traficului de tranzit in apropierea orasului;

– micsorarea timpilor de parcurs;

– scaderea poluarii;

– reducerea numarului de accidente rutiere.


De asemenea, ministrul Transporturilor Catalin Drula a anuntat pe pagina sa de socializare facebook semnarea ordinului de incepere a activitatilor din cadrul contractului privitor la studiul de fezabilitate al Centurii Timisoara Vest, precizand ca acesta va fi „un drum modern si sigur, cu doua benzi pe sens si separatoare mediane, asa cum merita in 2021 un oras de importanta Timisoarei”.

Iata anuntul ministrului Drula:

Articolul precedentAnaliza privind principalele prioritati ale transportului feroviar din Romania
Articolul următorAUTOBUZE ELECTRICE PENTRU DEVA – Cerere de oferta pentru innoirea transportului in comun din Deva

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.