METROREX INLOCUIESTE SINELE DE METROU – Compania a cumparat 18 km de sina din Austria de 1 milion de euro

CUM A CHELTUIT STATUL 27 DE MILIOANE DE EURO PE O LINIE DE METROU PE CARE NU O MAI FACE

Metrorex, operatorul metroului bucurestean, va inlocui 18 kilometri de sina de pe Magistralele 1, 2 si 3, operatiunea de refactie a caii de rulare urmand sa aiba loc in primul semestru al anului 2023.


Metrorex a achizitionat astfel 1.029 de tone de sina, care au ajuns zilele acestea in Depoul Berceni. Valoarea contractului este de circa un milion de euro si este finantat din surse proprii.


Convoiul cu cele 150 de bucati a cate 120 metri lungime a fost descarcat de catre personalul Metrorex si transportat pe amplasament, in zonele unde se va face inlocuirea de sine. Lucrarile de inlocuire a sinei se vor realiza pe timp de noapte, fara afectarea circulatiei trenurilor cu calatori realizata conform graficelor. Operatiunea de refactie a caii de rulare se va derula in primul semestru al anului 2023„, precizeaza compania.


Livrarea de sina noua, de provenienta Austria, a fost facuta conform contractului subsecvent de furnizare privind achizitia sectoriala, precizeaza Metrorex.

Compania si-a planificat pentru acest an venituri totale de 2.433.588.630 lei si o pierdere de 100,58 milioane lei, la cheltuielile totale de 2,534 miliarde lei.

Cheltuielile totale in valoare de 2.534.177.400 lei au fost estimate in scadere cu 6,09%.

Cheltuielile de investitii programate pentru anul 2022 sunt in valoare de 585.381.000 lei, in crestere cu 16%.

Numarul de personal programat la finele anului 2022 este de 5.861 salariati. Castigul mediu lunar pe salariat (lei/persoana) determinat pe baza cheltuielilor de natura salariala estein valoare de 10.811,12 lei/salariat, in acest an.

Articolul precedentLICITATIE PENTRU REABILITAREA PODULUI GRANT – Valoarea lucrarilor depaseste 57,8 milioane lei
Articolul următorUMBRARESCU A CASTIGAT TOATE CELE TREI LOTURI DIN AUTOSTRADA MOLDOVEI – Contractele depasesc 6,5 miliarde lei, fara TVA, din PNRR

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.