MOBILIZARE BUNA PE SANTIERUL CENTURII A0 SUD – Anul viitor se deschide circulatia pe loturile 1 si 2

Circulatia pe loturile 1 si 2 ale autostrazii A0 Sud va fi deschisa anul viitor, a anunta Cristian Pistol, directorul general al CNAIR. Loturile 1 si 2 din A0 Sud sunt construite de catre turcii de la Alsim Alarko, iar Pistol anunta o buna mobilizare pe aceste santiere.

Am verificat lucrarile pe santierele loturilor 1 si 2 ale A0 Sud (Glina-Vidra si Vidra-Bragadiru). Constructorul turc, Alsim Alarko are o buna mobilizare si se apropie de 50% stadiu fizic, pe lotul 1 iar pe lotul 2 a trecut de 63%”, spune seful CNAIR.

Pentru ambele santiere sunt mobilizati 1.400 de muncitori si operatori si 1.070 de utilaje si camioane.

Daca se mentine acest ritm, anul viitor deschidem circulatia pe cele doua loturi, cu o lungime totala de 33,23 km”, precizeaza Pistol.

Pe Lotul I al Autostrazii de Centura Sud A0 se vor monta, in total, 649 grinzi de beton necesare tuturor pasajelor si podurilor, intre comuna Berceni si A2.

Sunt in executie lucrari de drum (structura rutiera), dar si lucrari de arta, respectiv poduri si pasaje:

– pod pe autostrada peste raul Dambovita, km 54+190 (km54+128.28)

– pod pe autostrada peste Valea Calnaului, km 59+444 (km 59+371)

– pod pe autostrada peste canal, km 65+241 (km 65+228)

– pasaj pe autostrada peste drum local, km 68+521 (km 68+482.50)

– pasaj pe DN4 peste autostrada, km 61+648

– pasaj pe DJ 301A (fost DC 14) peste autostrada, km 55+531.04 (km 55+530.82)

– pasaj pe D.E. peste autostrada, km 58+276.42 (km 58+264.41)

– pasaj pe D.E. peste autostrada, km 65+150.61 (km 65+161.91)

– pasaj pe DJ 401 peste autostrada, km 66+295 (km 66+295.40)

Autostrada de Centura Bucuresti A0 va avea o lungime totala de 101 km si este parte a unui urias proiect european de infrastructura rutiera numit Coridorul 4 pan-european, care traverseaza Romania de la Vest la Est, pe directia Nadlac – Arad – Timisoara – Lugoj – Deva – Sibiu – Pitesti – Bucuresti – Constanta.

A0, al doilea inel de centura al Capitalei, construit la profil de autostrada, va avea o lungime de circa 101 km si va degreva traficul infernal de pe Drumul National de Centura Bucuresti (DNCB) – vechea centura a Capitalei.

Lotul 2 din A0 Sud este primul lot care a intrat in constructie din viitoarea autostrada ce va inconjura Capitala. Pentru loturile 1 si 3 din A0 Sud, CNAIR a semnat contracte de supervizare a lucrarilor cu firma romaneasca Consitrans. Loturile 1 si 2 din A0 Sud sunt construite de catre turcii de la Alsim Alarko, iar constructorul lotului 3 este firma elena Aktor.

Articolul precedentSEMNALE NEGATIVE PE PIATA AUTO – Numarul de masini inmatriculate continua sa scada. Dacia, in preferintele europenilor
Articolul următorJAPONIA REFUZA RUSIA – O subsidiara a Toyota si-a anulat productia de camioane in Rusia

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.