CNAIR ANUNTA CASTIGATORUL TRONSOANELOR 1 SI 4 DIN AUTOSTRADA BUZAU-FOCSANI – Romanii castiga contracte de 1,45 miliarde lei fara TVA

CNAIR a desemnat joi, 4 august 2022, castigatorul contractelor pentru constructia tronsoanelor 1 si 4 ale sectorului de autostrada Buzau – Focsani, doua tronsoane din A7 (Autostrada Moldova). Astfel, dupa finalizarea procesului de evaluare a ofertelor, pentru Tronsonul 1 (km 0+000 – km 4+600) Buzau – Vadu Pasii si pentru Tronsonul 4 (km 71+500 – km 82+440) Mandresti Munteni – Focsani Nord din autostrada BUZAU – FOCSANI, CNAIR a comunicat rezultatul procedurilor de atribuire a celor 2 contracte de executie lucrari.

Durata de executie a contractelor este de 20 de luni, iar perioada de garantie a lucrarilor este de 10 ani.

Ofertantul desemnat castigator in cadrul ambelor loturi este Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL.

–          Pentru Tronsonul 1, cu pretul de 689.285.996,26 lei, fara TVA

–          Pentru Tronsonul 4, cu pretul de 763.720.833,05 lei, fara TVA

Ambele contracte pentru constructia a doua din cele 4 tronsoane care compun Autostrada Buzau-Focsani au fost atribuite astazi unui constructor roman:

Tronsonul 1: (4,60 km), Buzau-Vadu Pasii, la suma de 689,99 milioane de lei (fara TVA);

Tronsonul 2: (10,94 km), Mandresti Munteni-Focsani Nord, la suma de 763,72 milioane de lei (fara TVA)”, anunta ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

Contractele sunt finantate prin PNRR, iar, dupa semnare, antreprenorul are la dispozitie 20 de luni pentru finalizarea lucrarilor.

Semnarea contractelor de achizitie publica va fi posibila dupa expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestatii si respectiv dupa solutionarea contestatilor/plangerilor formulate in cadrul procedurilor de atribuire.

Autostrada Buzau – Focsani face parte din Coridorul 3 – Bucuresti – Regiunea NE (Moldova) (OR3) si reprezinta o prioritate absoluta la nivel national, conform analizei din Modelul National de Transport, dezvoltarea infrastructurii rutiere prin constructia unei autostrazi in lungul acestui coridor va conduce la cresterea traficului rutier prin generarea de noi calatorii si atragerea de noi investitii in ariile urbane.

Coridorul faciliteaza accesul in zona turistica Neamt sau nordul Moldovei.

Coridorul se desfasoara la contactul dintre Subcarpatii Curburii si Campia Romana intre Ploiesti si Marasesti, Culoarul Siretului intre Marasesti si Pascani, Podisul Sucevei intre Pascani si Siret.

Articolul precedentAUTOSTRADA LUGOJ-DEVA – CNAIR a deschis doua spatii de servicii 
Articolul următorTRONSONUL 1 DIN AUTOSTRADA SIBIU-FAGARAS, SCOS LA LICITATIE – Cei 14,25 km intre Boita-Avrig-Marsa costa 2,09 miliarde de lei fara TVA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.