CNAIR anunta ca au avansat cercetarile arheologice pe traseul viitorului drum de legatura dintre autostrada A1 si DN 69 Timisoara – Arad, iar in scurt timp se va incepe realizarea de drumuri tehnologice pentru accesul pe santier si platforme pentru structuri.
„In total sunt noua situri arheologice stabilite pentru a fi cercetate si descarcare de sarcina arheologica. Momentan, a fost inchis un sit arheologic si sunt in curs de cercetare alte cinci situri. Lucrarile de cercetare in vederea descarcarii de sarcina arheologica sunt realizate de Muzeul Judetean Satu Mare„, precizeaza CNAIR.
Antreprenorul lucrarii este Todini Costruzioni Generali S.p.A.
Traseul drumului de legatura incepe cu circa 300 m inaintea intersectiei existente, dintre drumurile DJ 692 si E671 (DN 69), cu amenajarea unui nod rutier si se dezvolta pe directia nord-est, spre autostrada A1.
Traseul va avea o lungime de circa 10 km.
Progrese si la alte lucrari ale CNAIR
De asemenea, si reparatiile pasajului de pe DN1 de la iesirea din Predeal avanseaza repede. Deja se lucreaza la aplicarea hidroizolatiei printr-o tehnologie noua care permite terminarea lucrarilor si redeschiderea traficului intr-un timp foarte scurt.
„Va reamintim ca, daca circulati intre Bucuresti si Brasov, puteti evita zona lucrarilor pe urmatoarele rute alternative: DN1A – Ploiesti Valenii de Munte – Cheia – Sacele – Brasov sau DN73 – Pitesti – Campulung – Bran – Brasov„, mentioneaza compania.
CNAIR prezinta si aportul de progres al proiectului „Autostrada A1 Sibiu-Pitesti„, lot 1, Sibiu Boita.
Aici se continua lucrarile de cofrare, armare si turnare betoane pe cofrajele tip esafodaj atat spre Boita cat si spre Sibiu.
De asemenea, DRDP Craiova prezinta raportul de progres santier „Consolidare si amenajare scurgere ape DN 6B, km 38„.
„Lucrari principale prevazute in cadrul proiectului: forare, armare, betonare 52 de piloti cu adancime de 16 metri si diametru de 880 mm, Executie fundatii adancite de parapet, se vor inlocui 7 podete, se vor executa lucrari de dren si scurgere ape„, precizeaza CNAIR.
Lucrarile finalizate sunt: organizarea de santier si semnalizarea rutiera verticala si orizontala, temporara, pe perioada executiei lucrarilor.
Lucrarile aflate in executie in aceasta perioada: foraje piloti, au foat finalizate 8 coloane Benotto; fundatii adancite de parapet, in executie 120 de metri.
Circulatia rutiera in zonele de lucrari se desfasoara pe 1/2 cale, fiind dirijata cu semafoare electrice.
Lucrarile se executa in zona localitatii Urda.
Anteprenorul este Holtex Grup Invest.