Mercedes-Benz Romania anunta ca accelereaza procesul de electrificare al companiei. Compania se pregateste sa devina Electric Only in urmatorii ani, urmarind strategia de mobilitate electrica a brandului la nivel global. Compania va oferi o alternativa electrica fiecarui segment din gama sa pana in 2025, urmand sa lanseze variante noi electrice la fiecare jumatate de an pana atunci.
Tinta ambitioasa a brandului pe plan local este de a avea un share de autovehicule electrice si plug-in hybrid (xEV) de pana la 50% pana in 2025.
„Industria automobilelor trece prin cea mai mare transformare din acest secol. La 135 de ani dupa ce Mercedes-Benz a inventat automobilul, compania se reinventeaza pentru a fi pregatita pentru viitor„, a spus marti Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz Romania.
Ea spune ca isi doreste ca luxul sa fie o parte din viata de zi cu zi a clientilor sai.
Mercedes-Benz se asteapta ca pana la finalul anului viitor, dupa ce alte patru modele electrice vor fi lansate, una din patru autoturisme sa fie electrificate.
EQB, EQE si doua modele EQS – o varianta SUV si o varianta Mercedes-AMG – vor fi disponibile in 2022. Toate acestea au fost prezentate in aceasta luna la salonul IAA de la Munchen, alaturi de Mercedes-Maybach EQS, care va deveni etalonul in segmentul high-luxury.
Amanda Zhang a pus accent pe tranzitia care a inceput deja in cadrul Mercedes-Benz si pe viitorul sustenabil pe care compania doreste sa-l ofere.
„Ne dorim un viitor mai sustenabil, iar pentru asta ne reducem amprenta de carbon nu numai in cazul modelelor noi de autovehicule pe care le vindem, ci si in ce priveste intregul lant de aprovizionare. Noul EQS de la Mercedes-EQ, de exemplu, este produs fara emisii de carbon si va fi lansat oficial in Romania zilele urmatoare„, a spus ea.
Pe piata din Romania, doua din zece autoturisme Mercedes-Benz sunt electrificate, fiind fie complet electrice, fie plug-in hybrid.
„Programul local Rabla de subventionare a contribuit cu siguranta la impulsionarea tranzitiei catre electrificare. Suntem tara din Europa cu unul dintre cele mai avantajoase programe de acest fel. Avem produsele, cu ingineria, tehnologia si confortul tipice unui Mercedes-Benz. In oferta pentru clientii nostri avem si o solutie de incarcare: anul acesta, prin parteneriatul pe care l-am incheiat cu Engie Romania, fiecare autoturism electric cumparat vine la pachet cu o statie de incarcare gratuita. Asiguram prin acest parteneriat si instalarea acestei statii, astfel incat clientii nostri sa se bucurie de o tranzitie usoara spre mobilitatea electrica„, a declarat directorul de vanzari al Mercedes-Benz Romania, Radu Mocanu.
In prezent, portofoliul de produse Mercedes-Benz contine noua modele plug-in hybrid, acoperind aproape toate segmentele – de la compact cars precum A-Class sau B-Class, pana la limuzina etalon S-Class. In plus, cele trei modele complet electrice disponibile pentru comanda sunt EQC, primul autoturism Mercedes-EQ, EQA si noul EQS.
„Alaturi de dealeri si partenerii nostri, suntem pregatiti sa acceleram procesul de electrificare al produselor noastre si la nivel local. Datoria noastra, a tuturor, este sa convingem clientii nostri sa faca trecerea la produse electrice. De aceea am adus Mercedes-EQ Pop-Up Store in inima Bucurestiului – pentru a arata lumii cum putem transforma aceasta strategie a noastra in realitate„, a adaugat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz.
Compania a inaugurat Mercedes-EQ Pop-Up Store, in Piata Victoriei, unde vizitatorii au sansa sa descopere universul electric al Mercedes-Benz printr-o serie de activitati si evenimente speciale. Modele electrice precum EQA, EQC si EQV sunt expuse in zona dedicata din Piata Victoriei si pot fi cunoscute in cele mai mici detalii de catre vizitatori.
Instalatia temporara va fi deschisa publicului zilnic intre orele 10 si 20 (22 vineri si sambata) pana pe 14 octombrie.