AUTOSTRADA BUCURESTI-PITESTI, LARGITA LA 3 BENZI – CNAIR a lansat anuntul de participare pentru elaborarea studiului de fezabilitate

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat in SEAP anuntul de licitatie pentru realizarea unui studiu de fezabilitate pentru extinderea la trei benzi pe sens a Autostrazii A1 Bucuresti – Pitesti.

Valoarea estimata totala a contractului este de 30.135.411,06 lei, fara TVA. In cadrul contractului se vor presta , printre altele, si urmatoarele servicii:
• Expertiza Tehnica pentru autostrada A1, sectorul Bucuresti -Pitesti;
• Studiul de Fezabilitate (SF), tinand cont de aplicabilitatea in totalitate a legislatiei in vigoare (norme, normative, standarde, legi etc.) pentru autostrada A1, sectorul Bucuresti -Pitesti.

Cresterea etapizata a capacitatii de transport a autostrazii A1, sector Bucuresti -Pitesti a rezultat din analizele de trafic realizate de CESTRIN si Biroul Implementare Master Plan din cadrul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii. A fost identificata depasirea capacitatii autostrazii A1 pe sectorul Bucuresti-Pitesti, pe masura ce se vor implementa cele doua drumuri de mare viteza, autostrada Sibiu-Pitesti, respectiv drumul expres Craiova -Pitesti, fapt ce impune identificarea de solutii etapizate pentru cresterea capacitatii acesteia in concordanta cu fluxurile de transport nou generate prin dezvoltarea retelei rutiere de transport. Se vor avea in vedere si cresterea volumelor de trafic dupa implementarea Autostrazii A0 si a Drumurilor Radiale. Traseul actual principal care asigura conexiunea rutiera intre municipiul Bucuresti si municipiul Pitesti este reprezentat de Autostrada A1, care este prevazuta cu doua cai de circulatie unidirectionala a cate doua benzi de circulatie si o banda de stationare de urgenta pe sens. Autostrada A1, sectiunea Bucuresti -Pitesti a fost prima construita in Romania, in perioada 1967–1972 pentru 96,00 km pe traseul Bucuresti – Pitesti. In 2007 aceasta s-a completat cu centura ocolitoare a orasului Pitesti (13,60 km) si cu pasajul subteran de legatura cu DN7 in Bascov”, se arata in Caietul de sarcini.

Articolul precedentPODUL PESTE PRUT – Detalii despre constructia care va face legatura cu viitoarea autostrada A8, sectorul Targu Neamt – Letcani – Ungheni
Articolul următorDRUM CU PATRU BENZI SPRE PORTUL CONSTANTA – Contractul a fost semnat

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.