CENTURA BUFTEA, SCOASA IAR IN LICITATIE PUBLICA – Drumul de aproape 6 km ar putea costa peste 200 milioane lei

O noua licitatie va fi lansata pentru constructia variantei ocolitoare Buftea din judetul Ilfov. Varianta Ocolitoare Buftea va avea o lungime de 5,77 km si o durata contractuala de 34 luni (10 luni proiectare si 24 luni executia lucrarilor).

Anul trecut, o singura oferta a fost depusa pentru proiectarea si constructia variantei de ocolire Buftea, pana la termenul limita din mai 2022, de catre asocierea E.M. PRIME CONSTRUCT (lider de asociere) – OPR ASFALT – OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS (Romania – Romania – Spania). 

Pentru ca orasul Buftea are nevoie de o varianta ocolitoare care sa scoata traficul rutier de tranzit din localitate am reluat procedurile si am transmis astazi spre validare la ANAP documentatia pentru licitatia necesara proiectarii si constructiei acestui obiectiv”, spune seful CNAIR, Cristian Pistol.

Finantarea obiectivului va fi asigurata prin fonduri europene nerambursabile, iar data limita pentru depunerea ofertelor si valoarea estimata vor fi anuntate in SICAP in momentul publicarii anuntului de participare.

Varianta ocolitoare va porni de la km 17+100 al DN 1A, cu orientarea nord, va ocoli pe partea de est complexul Avicola Buftea (zona propusa pentru constructia unor locuinte colective) si va continua pe culoarul natural care margineste canalul situat la est de localitatea Buftea, paralel cu DN 1A.

La km 0+580 traseul va traversa denivelat un drum colector a carui largire la 4 benzi este prevazuta in PUG, DJ 101 la km 2+785 si magistrala 300 a CFR, la km 4+600.

Varianta Ocolitoare Buftea va face jonctiunea cu DN 1A, la km 21+700, prin strada Metalurgiei.

Anul trecut, valoarea estimata a contractului varia intre 192.270.068,97 si 227.496.949,70 lei, fara TVA.

Centura Buftea va avea 3 pasaje si 2 intersectii:

– pasaj peste drum betonat km 0+610 (L=36.10 m)

– pasaj peste DJ101 km 2+800 (L=84.90 m) Intersectia cu DJ101 este amenajata cu un pasaj superior pe varianta de ocolire si intersectie cu sens giratoriu proiectata sub pasaj.

– pasaj peste calea ferata Bucuresti-Ploiesti km 4+525 (L=81.90 m)

– intersectie giratorie la km 0+000 (inceputul variantei intersecteaza DN 1A la km 17+100 si va asigura conexiunea cu nodul rutier al autostrazii de centura Bucuresti)

– jonctiunea Variantei Ocolitoare cu DN 1A se face la km 21+700 (km 5+774 al Variantei Ocolitoare) utilizand Strada Metalurgiei.

Centura Buftea,in lungime de 5,77 km, se desprinde din DN lA (km 17+ 100) cu orientarea nord, ocolind pe partea de est complexul Avicola Buftea (zona propusa spre construire de locuinte colective) si continua, utilizand culoarul natural din lungul canalului situat la est de localitatea Buftea, aproximativ paralel cu DN IA.

Traseul intersecteaza denivelat drumul colector prevazut in PUG spre a fi largit la 4 benzi de circulatie (km 0+580), DJ 101 (km 2+785) si magistrala 300 a C.F.R. (km 4+600), realizand jonctiunea cu DN lA (km 21+700), utilizand strada Metalurgiei (limita teritorial administrativa Buftea si Ilfov).

Articolul precedentAUSTRIECII DE LA PORR CASTIGA UN NOU CONTRACT DE 81,68 MILIOANE LEI IN ROMANIA – S-a semnat contractul pentru proiectarea si execusia Lotului 2 al Inelului Rutier Metropolitan Oradea
Articolul următorCFR LANSEAZA LICITATIE DE PESTE 3 MILIARDE DE LEI – Calea ferata intre Igiroasa si Drobeta Turnu Severin va fi reabilitata

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.