Compania Nationala de Administrare a Infrastucturii Rutiere (CNAIR) anunta ca pe sectorul lipsa al autostrazii A1 Margina – Holdea s-au inregistrat progrese in executia structurilor. Toti cei peste 960 de piloti prevazuti in proiect pentru cele 13 structuri (pasaje, viaducte si structuri casetate) au fost executati integral.
La pasajul peste calea ferata Lugoj – Ilia, cu o lungime aproximativa de 1085 metri, s-au turnat peste 80% din radiere. In celelalte puncte, lucrarile la radiere, elevatii si rigle, armare si betonare, sunt in diverse stadii.
Lucrarile avanseaza si in zona tunelurilor, formate din doua galerii unidirectionale. In sectorul de tip cut & cover, s-a ajuns la aproape 40 de metri de sapatura pe partea stanga, in timp ce, pe partea de iesire dreapta, placa superioara turnata depaseste 120 de metri. Pentru tuneluri, se lucreaza in continuare in trei schimburi.
Traseul autostrazii
Traseul autostrazii Lugoj – Deva Lot 2, subsectiunea E1 are punctul de inceput la km 47+090, unde traseul autostrazii subtraverseaza relocarea drumului comunal DC 100. Pe subsectiunea E1, intre km 47+090 – km 52+780, se vor realiza doua pasaje peste alte cai de comunicatii (drum de acces si CF).
Potrivit CNAIR, pe subsectiunea E2 este intre km 52+780 – km 56+220, sunt prevazute doua viaducte (peste o vale si drum forestier si peste drumul comunal DC 144) si un pasaj peste autostrada pe drum agricol.
Tunelurile sunt proiectate pe subsectiunea E2, intre km 52+870 si km 55+600.