UMB MAI IA UN LOT DIN A8 – CNIR a atribuit Asocierii SA&PE CONSTRUCT (LIDER)-TEHNOSTRADE S.R.L.-EURO ASFALT D.O.O-SPEDITION UMB contractul pentru proiectarea si executia Lotului 2A Ditrau-Grinties

Asocierea SA&PE CONSTRUCT (LIDER)-TEHNOSTRADE S.R.L.-EURO ASFALT D.O.O-SPEDITION UMB a fost desemnata castigatoare a contractului pentru proiectarea si executia Lotului 2A Ditrau-Grinties din Autostrada Unirii A8, in valoare totala de 6,14 miliarde lei (aproximativ 1,2 miliarde euro), fara TVA.

In cadrul contractului, Asocierea va trebui sa realizeze proiectarea si executia lotului cu o lungime de 37,9 kilometri, care va cuprinde si 19 tuneluri si 63 de poduri si viaducte, care insumeaza o lungime totala de 21 kilometri (57% din lungimea intregului lot).

Durata contractului este de 54 de luni, dintre care 14 luni sunt alocate pentru etapa de proiectare si 40 de luni pentru etapa de executie.

Potrivit Companiei Nationale de Investitii Rutiere, contractul pentru proiectarea si executia lotului 2A Ditrau-Grinties, cel mai lung lot al Autostrazii ,,Unirii”-A8 a fost atribuit Asocierii SA&PE CONSTRUCT (LIDER)-TEHNOSTRADE S.R.L.-EURO ASFALT D.O.O-SPEDITION UMB fiind agreata oferta acestei asociere, cu o valoare de 6,14 Miliarde lei (aprox. 1,2 miliarde Euro) fara TVA.

„Pentru realizarea lotului cu o lungime de 37,9 kilometri, care se desfasoara in judetele Harghita si Neamt, Asocierea formata din constructori din Romania si Bosnia -Hertegovina are termen de 54 de luni, din care 14 luni pentru etapa de proiectare si 40 de luni durata de executie. Finantarea lucrarilor este asigurata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Transport 2021-2027 si din fonduri de la Bugetul de Stat”, precizeaza CNIR.

,,Inca o procedura finalizata inainte de termen si pe aceasta cale le multumesc colegilor pentru eficienta si profesionalism. Acest lucru se intampla la toate proiectele pe care le-am demarat in aceasta perioada. Proiectele trebuie sa fie bine realizate inca de la inceput si atunci este nevoie de o analiza atenta si de multa munca specifica. Cu totii ne dorim infrastructura rutiera buna si rapid efectuata, iar noi trebuie sa tinem seama de detaliile care determina calitatea proiectului. CNIR e la inceput de drum, dar ne propunem ca proiectele bine pregatite sa devina elementul care ne defineste”, a declarat directorul general al CNIR, Gabriel Budescu.

Proiectarea si executia Lotului 2A Ditrau-Grinties din Autostrada Unirii A8 prezinta o complexitate tehnica ridicata pentru ca include lucrari majore de arta (poduri, pasaje, viaducte, tuneluri):

19 tuneluri

63 de poduri si viaducte

Lungimea totala a tunelurilor si a viaductelor (21 km) reprezinta 57 % din lungimea intregului lot.

Pe traseul lotului 2A este prevazut un nod rutier la Ditrau (conexiune cu DN 12 in jud. Harghita), iar la Est, in judetul Neamt, conexiune cu Lotul 2 B Grinties -Pipirig, o descarcare provizorie pentru a asigura functionarea independenta a acestui lot.

In urma cu o saptamana, CNIR a atribuit Asocierii SA&PE CONSTRUCT S.R.L. (LIDER) -TEHNOSTRADE S.R.L. SPEDITION UMB- EURO ASFALT contractul pentru proiectarea si executia lotului 1 C Sarateni-Joseni, al Autostrazii Unirii.

Articolul precedentINCEP LUCRARILE PE LOTUL 1 A0 NORD – A fost avizat proiectul tehnic al Lotului 1 din A0 Nord. Este lotul care intregeste Coridorul de Transport Pan-european nr. IV Constanta – Nadlac
Articolul următorZECE OFERTE PENTRU SUPERVIZAREA LUCRARILOR PE GRINTIES-PIPIRIG DIN A8 – Contractul are o valoare de 66 milioane lei si o durata de 118 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.