INELUL METROPOLITAN ORADEA – Circulatia se va deschide provizoriu din a doua jumatate a lunii noiembrie

De saptamana viitoare se va turna asfalt pe inelul metropolitan Oradea din Bihor, intre Osorhei si Cheriu. Lucrarile incepute in luna iulie la lotul 2 al inelului metropolitan ce leaga Osorhei de Baile Felix s-au extins pe toata lungimea de peste 6 kilometri, anunta Ilie Bolojan, presedintele Consiliului Judetean Bihor.

Lucrarile sunt avansate pe primii 3 kilometri, de la giratia de pe centura Osorhei pana in dreptul localitatii Cheriu. Pe acest tronson, betonul stabilizat este asternut pe intreaga lungime si de saptamana viitoare va incepe turnarea primului strat de asfalt.

Ne propunem ca acest tronson, dupa ce se asterne si cel de-al doilea strat de asfalt, sa fie deschis provizoriu circulatiei din a doua jumatate a lunii noiembrie, pentru locuitorii din Osorhei si Cheriu”, afirma Bolojan.

Pe tronsonul de la Cheriu pana la padurea de langa Baile 1 Mai se profileaza santurile, se asterne balastul stabilizat si sunt in constructie doua poduri in vaile ce traverseaza zona intre Cheriu si Rontau si la intrarea in padure.

Pe acest segment nu se va putea circula pana in primavara anului viitor. Ne propunem ca circulatia pe intreaga lungime de peste 17 km a inelului metropolitan sa fie deschisa din primavara anului viitor. Pana atunci, se vor finaliza inclusiv lucrarile complexe la cele doua viaducte de pe traseu”, adauga el.

Inelul metropolitan va asigura legatura cu drumurile nationale DN1, DN 76 si DN 79, inspre Cluj-Napoca, Deva si Arad, si cu centurile din zona metropolitana a Municipiului Oradea, respectiv centura Osorhei, centura Nojorid si centura Sanmartin.

Lotul 1 are o lungime de 9 kilometri si este cuprins intre Nojorid si viaductul care se construieste peste DN76, la iesirea din Baile Felix. Lucrarile sunt executate de asocierea formata din firmele S.C. ASFAMIXT S.R.L (lider), S.C. OPR ASFALT S.R.L. si S.C. DACIA FABER S.R.L. Termenul de executie este de 18 luni, iar valoarea contractului este 70.143.942,59 lei, fara TVA.

Lotul 2 este cuprins intre km 9+055 – 17+017. Traseul porneste de la viaductul din Baile Felix, ocoleste localitatile Baile 1 Mai si Cheriu si se termina in Osorhei. Lucrarile sunt executate de firma PORR Construct, cu un termen de 18 luni pentru finalizarea proiectului. Valoarea contractului este de 81.688.374,45 lei, fara TVA.

 

Articolul precedentDRUMUL BUCURESTI-GIURGIU – CNIR a aprobat lansarea licitatiei pentru studiul de fezabilitate al drumului de mare viteza. Care sunt posibilele variante de traseu
Articolul următorBANI EUROPENI PENTRU DRUMUL MANASTIRILOR – 38 km de drum judetean din judetul Alba se reabiliteaza cu 42 milioane euro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.