Contractul pentru constructia Lotului 2 al Autostrazii Timisoara-Moravita intra in procedura de licitatie. CNAIR a transmis, astazi, la ANAP, spre valiare, documentatia de atribuire a contractului pentru constructia celor 33,49 de km ai acestui lot cuprins intre Jebel si Moravita.
De altfel, saptamana trecuta s-a lansat la licitatie si primul lot, pentru proiectare, a autostrazii de la Timisoara la Moravita, care va lega Romania de Serbia.
”Am transmis astazi spre validare la ANAP si documentatia lotul 2 al autostrazii Timisoara-Moravita! Constructia celor 33,49 de km ai acestui lot, cuprins intre Jebel si Moravita, va fi finantata prin Programul Transport (PT) 2021-2027 si va dura cel mult 48 de luni (12 luni proiectare si 36 de luni executie)”, anunta directorul general al CNAIR, Cristian Pistol.
Pe traseul acesui nou lot de autostrada se vor construi 19 structuri inclusiv:
– 1 pod (de 560 m) peste CF 124 Timisoara-Resita si DN 58B;
– doua spatii de servicii;
– doua parcari de scurta durata;
– un Centru de Intretinere si Coordonare (CIC);
– 2 noduri rutiere (Nod rutier DN 58B Voiteg si Nod rutier Moravita).
Constructia acestui lot va avea o durata de maximum 48 de luni (12 luni proiectare si 36 de luni executie), iar finantarea va fi asigurata prin Programul Transport (PT) 2021-2027.
Dupa validarea documentatiei de atribuire, CNAIR va publica Anuntul de Participare la licitatie, in cadrul caruia se va stabili si data limita pentru depunerea ofertelor.
Atat spatiile de servicii cat si parcarile vor fi dotate cu infrastructura necesara montarii unor statii pentru incarcarea autovehiculelor electrice.
”Dupa validarea documentatiei de atribuire vom publica Anuntul de Participare la licitatie, in cadrul caruia vom stabili si data limita pentru depunerea ofertelor”, spune Pistol.
Directorul general al CNAIR, Cristian Pistol, anunta saptamana trecuta ca au inceput procedurile pentru constructia noii autostrazii, Timisoara-Moravita.
”Am inceput procedurile pentru constructia unei noi autostrazi: Timisoara – Moravita (72,93 km)! Documentatia pentru proiectarea si executia primului tronson (Remetea Mare – Jebel), in lungime de 35,67 km a fost transmisa astazi la ANAP spre validare. Urmatorul pas este publicarea Anuntului de participare la licitatie in cadrul caruia vom stabili si data limita pentru depunerea ofertelor”, declara Cristian Pistol.
Contractul, finantat prin Programul Transport, stabileste o perioada de maximum 48 de luni pentru constructia acestui prim tronson (12 luni pentru proiectare si 36 de luni pentru executie).
Tronsonul 1 va subtraversa DN6 si calea ferata CF 100 (Bucuresti – Timisoara) si va traversa denivelat CF 127 (Jebel – Liebling) si DJ 693B.
Noul sector de autostrada va fi dotat cu:
– un Centru de Intretinere si Coordonare (CIC),
– doua parcari de scurta durata (in fiecare se va asigura inclusiv infrastructura necesara amplasarii a minimum 6 statii de incarcare pentru autoturismele electrice).