PROIECTE MAJORE PENTRU SOSELELE DIN SECTORUL 5 – Gabriela Firea: „Construim un nou drum care leaga Sectorul 5 de restul Capitalei si modernizam iesirile din sudul orasului”

Problema principala a Capitalei ramane traficul sufocant, care aduce de la sine si un nivel ridicat al poluarii. Bucurestiul este pe locul 4 in topul celor mai aglomerate orase europene si pe locul 8 in lume. Potrivit datelor colectate de o companie care ofera sisteme GPS, bucurestenii au pierdut 150 de ore stand in trafic, anul trecut.

Candidata PSD la Primaria Capitalei, Gabriela Firea, propune mai multe solutii pentru decongestionarea traficului. Intr-un video postat pe contul sau de socializare, in care apare alaturi de candidatul sustinut de alianta PSD-PNL la Primaria Sectorului 5, Adrian Vigheciu, Firea a spus ce proiecte sunt in plan in Sectorul 5 al Capitalei.

In programul de guvernare locala 2024-2028, avem cateva proiecte clare:

– Supralargire Soseaua Magurele, zona aflata in administrarea PMB, la patru benzi de circulatie, fata de doua cat are in prezent. (PMB + Primaria Sectorului 5)

– Supralargire Soseaua Alexandriei la sase benzi de circulatie si stingerea conflictului cu linia tramvaiul 32, care traverseaza intersectia. (PMB + Primaria Sectorului 5)

– Construire alternativa de trafic la Soseaua Antiaeriana, prin crearea unui bulevard cu patru benzi de circulatie intre Str. Brasov si Soseaua Alexandriei (PMB + Primaria Sectorului 5)”, a declarat Gabriela Firea, in filmuletul postat pe contul sau de Facebook.

Candidata PSD mai spune si ca e nevoie de o colaborare intre primarul general si primarii de sectoare pentru a putea “moderniza definitiv infrastructura rutiera a orasului”.

Despre proiectele prezentate ca parte din solutia social-democratilor pentru decongestionarea traficului, Gabriela Firea spune ca sunt proiecte pe care le pregatise in mandatul anterior ca primar general al Capitalei si care puteau fi realizate si de actualul primar general, insa sunt inca la stadiul de proiecte pe hartie.

Articolul precedentBANI PENTRU CENTURA IASI – Centura Iasi va avea 72,7 km si va costa 436,9 milioane lei. Drumul ar putea primi bani europeni
Articolul următorCEL MAI MARE TERMINAL DE TRANSBORDARE A CEREALELOR DIN EUROPA – GRAMPET GROUP a investit 10 milioane euro pentru constructia celui mai mare terminal de transbordare a cerealelor din Europa, la granita cu Ucraina. Romania devine nod feroviar strategic pentru transporturile de marfuri din Europa

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.