CNAIR a desemnat castigatorul contractului pentru constructia celor doua viaducte de pe sectiunea Nadaselu – Mihaiesti a Autostrazii Transilvania (A3).
Contractul pentru devierea traseului intre km 10+009– km 12+000 si km 21+406– km 24+890 a fost atribuit Asocierii OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. – ILGAZ INSAAT TICARET A.S. – VISIO CONSTRUCTION WORKS SRL.
Cu o valoare de 994, 7 milioane de lei (fara TVA), contractul finantat prin PNRR are o durata de 27 de luni (din care 9 luni perioada de proiectare si 18 luni executia lucrarilor).
Antreprenorul va proiecta si va executa lucrari de deviere a traseului in zonele cu alunecari de teren de pe sectiunea de autostrada Nadaselu – Mihaiesti care constau in:
– construirea unui viaduct cu lungimea de 1,2 km fundat pe piloti forati de diametru mare,
– un viaduct cu lungimea de aproximativ 2 km care sa depaseasca in aval traseul DN 1F si cursului paraului Topa Mica.
”Vineri, 29.03.2024, dupa finalizarea procesului de evaluare a ofertelor, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului pentru proiectarea si executia lucrarilor de deviere a traseului situate intre km 10+009 – km 12+000 si km 21+406 – km 24+890, aferente autostrazii Brasov-Targu Mures-Cluj-Oradea, subsectiunea 3A2: Nadaselu – Mihaiesti (km 8+700 – km 25+500). Ofertantul desemnat castigator este Asocierea Ozaltin Insaat Ticaret VE Sanayi AS – Ilgaz Insaat Ticaret AS – Visio Construction Works SRL, cu pretul de 994.706.345,06 de lei, fara TVA”, anunta CNAIR.
Durata contractului este de 27 de luni, din care 9 luni perioada de proiectare si 18 luni executia lucrarilor.
Perioada de garantie a lucrarilor ofertata conform factorului de evaluare este de 10 ani.
Sursa de finantare este asigurata din Programul National de Redresare si Rezilienta (PNRR).
Obiectul contractului il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor de deviere a traseului pe zonele cuprinse intre km 10+009 – km 12+000 si km 21+406 – km 24+890, aferente Autostrazii Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea, Subsectiunea 3A2: Nadaselu – Mihaiesti (km 8+700 – km 25+500), in conformitate cu recomandarile din cadrul Expertizei Tehnice, precum si a Complementului la Expertiza Tehnica.
Lucrarile aferente zonei cuprinse intre km 10+009 – km 12+000 presupun devierea traseului spre aval, prin construirea unui viaduct cu lungimea de 1,2 km fundat pe piloti forati de diametru mare, neafectand in niciun fel versantul afectat de alunecari si aflat in stare limita de stabilitate.
In ceea ce priveste zona cuprinsa intre km 21+406– km 24+890, traseul autostrazii se va devia in zona km 21+406,49 prin construirea unui viaduct cu lungimea de aproximativ 2 km, conducand la depasirea in aval a traseului DN1F precum si a cursului paraului Topa Mica, ajungand pe malul stang al acestuia, intr-o zona relativ plana. Racordarea la traseul existent se va realiza in zona km 24+890 al traseului initial.