DRUM JUDETEAN MODERNIZAT CU 108 MILIOANE LEI IN CLUJ – Drumul judetean 107P Gilau-Marisel a fost modernizat 

Lucrarile de reabilitare si modernizare a drumului judetean DJ 107P (DN 1) – Gilau – Marisel – DN 1R, in lungime de 44,26 kilometri, au fost finalizate.

Lucrarile au fost derulate de Consiliul Judetean Cluj in cadrul proiectului cu finantare europeana „Modernizarea si reabilitarea Traseului judetean 4 format din sectoare de drum ale drumurilor judetene DJ 107P si DJ 107N, parte a Traseului Regional Transilvania de Nord”.

Lucrarile au fost executate de Asocierea Dacia Asphalt SRL – DP Cons SRL – Dacia Faber SRL – Oyl Company Holding AG SRL si au o valoare totala de 108.263.756,11 lei (fara TVA), din care 45.476.66,59 lei (fara TVA) sunt bani proveniti din fonduri europene.

Am finalizat lucrarile de modernizare a unuia dintre cele mai importante drumuri judetene pe care le avem in administrare, o importanta determinata atat de perspectiva strategica, cat si din punct de vedere turistic, implicit economico-social. In consecinta, am impus indeplinirea tuturor standardelor de calitate si siguranta, dar si o garantie a lucrarilor de cinci ani”, spune Alin Tise, presedintele Consiliului Judetean Cluj.

Operatiunile, in totalitatea lor, au fost finalizate in cursul saptamanii trecute si au constat in:

  • lucrari de modernizare a platformei drumului pe toata lungimea sectorului de drum,
  • realizarea a 352 de accese la proprietati, 79 de podete, 5,824 de kilometri de rigole de acostament, 9,543 kilometri de santuri si rigole pereate, 617 metri de rigole carosabile, precum si montarea de parapete metalice pe o lungime insumata de 15,236 kilometri.

De asemenea, au fost realizate lucrari de marcaje si semnalizare rutiere.

Lucrarile de reabilitare au vizat si nu mai putin de 14 poduri, in conditiile in care podul de la kilometrul 4+310, din localitatea Somesul Rece, face obiectul unui alt contract de lucrari, respectiv de demolare si de construire a unui pod nou. Astfel, stadiul fizic al lucrarilor deja realizate la noul pod consemneaza un procent de 85%. Pana la finalizarea lucrarilor, traficul rutier se desfasoara pe un pod provizoriu.

Articolul precedentLINIA DE METROU A ”CORPORATISTILOR” VA FI MODERNIZATA – Lucrarile vor dura patru ani si costa aproape 1 miliard de lei
Articolul următorCUM NE TRAGE IN JOS LIPSA INFRASTRUCTURII – Cu 2.000 de km de autostrada in Romania, industria de transport de marfuri ar putea creste cu 38%

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.