INCA 70 KILOMETRI DIN AUTOSTRADA BUZAU-FOCSANI PE MANA LUI UMBRARESCU – In 10 zile s-ar putea semna contractele pentru tronsoanele 2 si 3, in valoare de 2,77 miliarde lei

Inca aproape 70 de km din A7 (sectiunea Buzau-Focsani), finantati prin PNRR, au constructor desemnat. Constructorul roman ASOCIEREA SA & PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL -TEHNOSTRADE SRL – INTERTRANSCOM IMPEX SRL, detinuta de omul de afaceri Dorinel Umbrarescu, care a castigat contractele pentru tronsoanele 2 si 3, este acelasi care a semnat in urma cu 2 saptamani contractele pentru executia tronsoanelor 1 si 4 ale Autostrazii Buzau-Focsani.

Toate cele 4 tronsoane ale Autostrazii Buzau-Focsani (Sectiune a A7) vor avea o lungime insumata de 82,44 km si vor realiza efectiv prima legatura rutiera de mare viteza dintre Muntenia si Moldova.

La finalul lucrarilor, autostrada va avea o lungime totala de 82,44 km.

In 10 zile, pot fi demarate procedurile de semnare a contractelor, daca rezultatul licitatiei nu va fi contestat.

Astfel, dupa semnarea contractului ASOCIEREA SA & PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL -TEHNOSTRADE SRL – INTERTRANSCOM IMPEX SRL are la dispozitie 26 de luni si 2,77 miliarde de lei (fara TVA) pentru a finaliza lucrarile pe tronsoanele 2 si 3 ale autostrazii Buzau-Focsani.

Tronsonul 2 (Vadu Pasii-Ramnicu Sarat), are o lungime de 30,8 km si o valoare de 1,31 miliarde de lei (fara TVA), iar contractul include constructia a 12 poduri printre care se numara Podul peste Ramnicu Sarat si DN22.

Pentru tronsonul 2 contractul include constructia a 12 poduri printre care se numara Podul peste raul Ramnic si peste DN22.

Tronsonul 3 (Ramnicu Sarat-Mandresti Munteni) are o lungime de 36,1 km si o valoare de 1,46 miliarde de lei (fara TVA), iar pe acest tronson vor fi construite 18 poduri si un pasaj, printre care se numara Podul peste DJ 205R si peste paraul Ramna.

Pentru tronsonul 3 este prevazuta in contract inclusiv constructie a 18 poduri si a unui pasaj, printre care se numara Podul peste DJ 205R si peste raul Ramna.

A fost desemnat constructorul pentru ultimele doua tronsoane ale Autostrazii Buzau-Focsani (A7)! In 10 zile, pot fi demarate procedurile de semnare a contractelor, daca rezultatul licitatiei nu va fi contestat. Castigatorul desemnat astazi pentru tronsoanele 2 si 3 (66,9 km) ale Autostrazii Buzau-Focsani este acelasi constructor roman care a semnat contractele pentru tronsoanele 1 si 4 ale aceleiasi autostrazi, in urma cu doua saptamani”, anunta ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

Constructia ambelor tronsoane, finantata prin PNRR, va dura 26 de luni, asadar pana in 2025.

Pe 22 august 2022, dupa expirarea termenului legal de introducere a contestatiilor, perioada in care nu au fost inregistrate contestatii cu privire la rezultatul procedurii de atribuire, atat pentru Tronsonul 1   (km 0+000 – km 4+600) Buzau si Vadu Pasii, cat si pentru Tronsonul 4 (km 71+500 – km 82+440) Mandresti Munteni – Focsani Nord din autostrada BUZAU – FOCSANI, CNAIR a solicitat ofertantului desemnat castigator documentele necesare in vederea incheierii celor doua contracte de executie lucrari.

Ofertantul desemnat castigator in cadrul ambelor loturi este asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL:

  • Pentru Tronsonul 1, cu pretul de 689.285.996,26 lei, fara TVA
  • Pentru Tronsonul 4, cu pretul de 763.720.833,05 lei, fara TVA.

Autostrada Moldova va fi primul drum de mare viteza care va lega Moldova de Muntenia si reprezinta cel mai mare proiect de infrastructura finantat prin Programul National de Redresare si Rezilienta (PNRR).

Autostrada Buzau – Focsani face parte din Coridorul 3 – Bucuresti – Regiunea NE (Moldova) (OR3) si reprezinta o prioritate absoluta la nivel national, conform analizei din Modelul National de Transport, dezvoltarea infrastructurii rutiere prin constructia unei autostrazi in lungul acestui coridor va conduce la cresterea traficului rutier prin generarea de noi calatorii si atragerea de noi investitii in ariile urbane.

Coridorul faciliteaza accesul in zona turistica Neamt sau nordul Moldovei. Coridorul se desfasoara la contactul dintre Subcarpatii Curburii si Campia Romana intre Ploiesti si Marasesti, Culoarul Siretului intre Marasesti si Pascani, Podisul Sucevei intre Pascani si Siret.

Articolul precedentAPAR MASINILE FARA SOFER – Anul viitor se lanseaza un sistem de acces fara cheie pentru vehicule comerciale
Articolul următorSANTIERUL NAVAL ORSOVA SI-A ADANCIT PIERDERILE – In primul semestru, compania a livrat doua nave tip gaz-tanc de 110 metri, valoarea lor fiind de 3,8 milioane euro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.