CFR MODERNIZEAZA SECTIUNEA TIMISOARA EST-RONAT TRIAJ – Asocierea WEBUILD SPA – Partecipazioni Italia SPA – SALCEF SPA – Timisoara – Arad Lot 3 a fost desemnata castigatoarea contractului de 1.440.433.361 lei fara TVA.

Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA anunta ca a fost desemnata oferta castigatoare la procedura de licitatie publica pentru achizitia serviciilor de proiectare si executie a lucrarilor de modernizare pe sectiunea Timisoara Est – Ronat Triaj (lotul 3), aferenta obiectivului “Modernizarea liniei CF Caransebes – Timisoara – Aradˮ, pentru cresterea vitezei de circulatie la 160 km/h pentru trenurile de calatori si 120 km/h pentru trenurile de marfa.

Conform anutului CFR, oferta financiara depusa de Asocierea WEBUILD SPA – Partecipazioni Italia SPA – SALCEF SPA – Timisoara – Arad Lot 3 a fost ceva castigatoare, valoarea contractului ridicandu-se la 1.440.433.361,02 lei, fara TVA.

Sursa de finantare a fost identificata si va fi asigurata prin Planul National de Relansare si Rezilienta (PNRR).

Prin modernizarea infrastructurii si suprastructurii feroviare pe sectiunea Timisoara Est – Ronat Triaj (lotul 3) se vor asigura conditii tehnice pentru circulatia cu viteza de 160 km/h pentru trenurile de calatori si de 120 km/h pentru trenurile de marfa, cresterea gradului de confort si de siguranta a traficului feroviar”, informeaza CFR.

Durata de implementare a contractului este de 102 de luni, din care: 42 de luni pentru proiectare si executia lucrarilor, 60 de luni reprezentand perioada de garantie a obiectivului.

Este vorba de Lotul 3 Timisoara Est – Ronat Triaj Gr. D (13,86 km), de la km 568+399, al liniei CF Bucuresti – Jimbolia (indicativ 100), pana la statia Timisoara Nord, dupa care se continua pe linia CF Timisoara – Arad (indicativ 218), de la km 0+000, la km 008+183 (semnalul de iesire din Ronat Triaj Gr. D).

Lungimea traseului este de 13,86 km, de la intrarea in cap X statia Timisoara Est, pana la semnal cap Y, din Ronat Triaj Gr.D. Pe traseul existent calea ferata este simpla, electrificata, dotata cu instalatie BLA si este dispusa atat in rambleu cu inaltimea de maxim 12 metri, cat si in debleu cu adancimea de maxim 8 metri. Pe cea mai mare parte a tronsonului feroviar vizat, pentru modernizare, calea se va dubla.

Traseul de cale ferata proiectat se va desfasura in general pe amplasamentul existent al liniei de cale ferata, cu exceptia tronsoanelor compuse din aliniamente si curbe ce nu asigura retrasarea liniei cu parametrii pentru circulatia cu viteza de 160 km/h.

Lucrari prevazute in proiect:

  • constructie, reconstructie sau reparatii/reabilitare la 3 poduri si 3 podete, 9 pasaje denivelate, 1 trecere la nivel, inclusiv 2 podete de descarcare;
  • modernizarea instalatiilor de energoalimentare, liniei de contact, de telecomunicatii, de semnalizare, centralizare, bloc (SCB), sanitare, termotehnologice etc
  • modernizarea cladirilor din statiile si haltele de miscare de pe tronson: Timisoara Est, Timisoara Nord; Ronat Triaj Gr. D (post de miscare), Timisoara Centru; Ronat Triaj Cab.1, Ronat Triaj h, Ronat Triaj Gr. D (halta). Statia care se va transforma in post de miscare este Statia (grupa de linii) Ronat Triaj Gr. D.
  • modernizarea retelelor locale existente, a conductelor de distributie a apei si de canalizare, care asigura racordarea tuturor consumatorilor bransati in prezent la statiile CF.
  • protectia mediului: panouri fonoabsorbante, decontaminarea solului, amenajari de spatii verzi, separatoare de hidrocarburi si bazine decantoare, garduri si panouri de protectie.
Articolul precedentWIZZ AIR ANUNTA DOUA NOI RUTE DIN ROMANIA SPRE ITALIA – biletele pornesc de la 119 lei
Articolul următorMINISTRUL GRINDEANU, MULTUMIT DE STADIUL LUCRARILOR LA PASAJUL DRAJNA DIN CALARASI – Constructorul roman a finalizat circa 50% din proiect in doar 7 luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.