START PENTRU STUDIUL DE FEZABILITATE AL DRUMULUI DE MARE VITEZA BUCURESTI-ALEXANDRIA – Contractul depaseste 16 milioane lei

CNAIR a desemnat castigatorul pentru elaborarea Studiul de Fezabilitate necesar constructiei drumului de mare viteza Bucuresti – Alexandria.

Castigatorul licitatiei este asocierea DP CONSULT SA (Lider) – SC EXPLAN SRL (Asociat 1) – SCA TEAHA&FUZESI (Asociat 2), cu pretul de 16.122.360,10 lei fara TVA.

Astfel, vineri, 7 ianuarie 2022, in urma finalizarii procesului de evaluare a ofertelor, CNAIR a declarat castigatorul contractului avand ca obiect elaborarea studiului de fezabilitate pentru drumul de mare viteza Bucuresti – Alexandria. In functie de studiul de trafic, se va determina daca soseaua de mare viteza va fi drum expres sau autostrada.

Durata contractului este de 17 luni de la data de incepere a contractului.

In cadrul contractului se vor presta si elabora urmatoarele servicii, respectiv urmatoarele documente:

 – elaborarea studiului de fezabilitate;

– asistenta tehnica acordata beneficiarului pentru sustinerea aplicatiei de finantare;

– asistenta tehnica acordata beneficiarului pentru procedura de atribuire a contractelor de proiectare si executie a lucrarilor, dupa caz.

Semnarea contractului de achizitie publica va fi posibila dupa expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestatii si respectiv dupa solutionarea contestatilor/ plangerilor formulate in cadrul procedurii de atribuire.

CNAIR a publicat pe 8 mai anuntul de licitatie pentru studiul de fezabilitate necesar realizarii drumului de mare viteza Bucuresti – Alexandria. Acest tronson de 76 de kilometri era inclus in cadrul unui proiect mai vechi in „Autostrada Sudului”. In august, CNAIR a primit sase oferte la licitatia pentru elaborarea studiului de fezabilitate al drumului de mare viteza Bucuresti – Alexandria.

In decembrie 2021, CNAIR a desemnat si castigatorul pentru elaborarea studiului de fezabilitate necesar constructiei drumului de mare viteza Craiova-Drobeta Turnu Severin-Lugoj, respectiv asocierea EGIS Romania SA (lider de asociere) – Search Corporation S.R.L.– Italrom Inginerie Iinternationala SRL – Geostud S.R.L. – Eco Geodrum S.R.L. – EGIS Iinternational SAS.

Prestatorul va avea de realizat o analiza detaliata, pe baza rezultatelor furnizate in cadrul Studiului de Trafic si a criteriilor avute in vedere in cadrul analizei multicriteriale, din care sa reiasa categoria drumului de mare viteza (drum expres sau autostrada).


Altfel, caietul de sarcini propune ca profilul transversal proiectat sa aiba caracteristicile tehnice ale unui drum de mare viteza cu 2×2 benzi de circulatie, asigurand o latime a partii carosabile de 2×7 metri, zona mediana de 3 metri si acostamente de 2×2,25 m din care 0, 75 m benzi de incadrare cu aceeasi structura rutiera ca a benzilor de circulatie si 1,50 m acostament consolidat la care se va adauga la latimea de lucru a parapetelui.

Prestatorul va realiza un studiu de trafic ce va clarifica necesitatea prevederii de benzi suplimentare. Pe baza rezultatelor funizate in cadrul Studiul de Trafic, proiectantul va considera si analiza, inca din faza initiala de proiectare, dezvoltarea drumului de mare viteza cu 2×2 benzi de circulatie in drum de mare viteza cu 2×3 benzi de circulatie pe sens sau aducerea la profil de autostrada.

Articolul precedentUN MARE BRAND AUTO RENUNTA LA MASINILE DIESEL – Chrysler vrea sa produca doar masini electrice pana in 2028
Articolul următorCNAIR PUBLICA DIAGRAMA GANTT – Ministrul Sorin Grindeanu vrea sa urmareasca evolutia marilor proiecte de infrastructura. Coridoarele 4 si 9 sunt o prioritate, la fel ca si A8, Autostrada Bucuresti-Bacau si Magistrala 6

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.