CERTIFICAT PENTRU CALEA FERATA GARA DE NORD-OTOPENI – Prima lucrare de infrastructura feroviara certificata CE pe Pachetul 4 Feroviar European

Organismul Notificat Feroviar Roman (ONFR) a certificat CE lucrarile de racord CFR la Terminalul T1 din calea ferata Gara de Nord – Otopeni, potrivit cerintelor noi Directive CE, numarul 797/2017, parte a pilonului tehnic al Pachetul 4 Feroviar.

Lucrarea, executata de Arcada Galati, a primit certificarea ONFR si reprezinta prima operatiune de acest gen a Organismului dupa ce acesta a fost acceptat drept parte notificata de catre Comisia Europeana.Urmeaza emiterea certificatului de verificare CE si pentru partea de dublare Mogosoaia – Balotesti.

ONFR a primit acceptul de la entitatile europene in data de 21 ianuarie 2021. Masura a fost necesara in urma expirarii vechii autorizari, odata cu intrarea in vigoare a Directivei 797 privind interoperabilitatea sistemului feroviar al UE. Este vorba de al patrulea pachet feroviar adoptat de catre Comisia Europeana.

Organismul Notificat Feroviar Roman – ONFR este organism independent in cadrul Autoritatii Feroviare Romane – AFER notificat la Comisia Europeana si in conformitate cu cerintele exprimate in HG 108/2020, in directiva 2016/797/CE, in directiva 2008/57/CE si specificatiile tehnice conexe privind interoperabilitatea sistemului de transport feroviar transeuropean, aplica procedurile de:

-evaluare „CE” a conformitatii pentru elementele constitutive de interoperabilitate feroviara

-verificare „CE” a subsistemelor structurale si vehiculelor

-supraveghere prin inspectia tehnica

-verificari si incercari de laborator cu specific feroviar

-evaluarea sistemelor de management

-publicarea periodica a informatiilor relevante, in baza de date ERADIS, referitoare la: certificatele de conformitate emise, certificatele de conformitate suspendate/retrase

Numarul de inregistrare al ONFR ca organism notificat recunoscut pentru evaluarea conformitatii este NB 2269.

Articolul precedentLICITATIE LA CFR – 34 de milioane de lei pentru documentatia aferenta modernizarii unei subsectiuni de cale ferata in judetul Cluj
Articolul următorTAXA DE POLUARE, PE AGENDA GUVERNULUI – Ministrul Mediului vrea sa taxeze din nou soferii

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.